با جدیدترین محصولات بانک ملی ایران در ملی شو 4 آشنا شوید

رویداد سالانه بانک ملی ایران تحت عنوان «ملی شو» با رونمایی و معرفی جدیدترین محصولات بانک ملی در عرصه «بانکداری دیجیتال» به پایان رسید.

بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران تحت عنوان «ملی شو» با رونمایی و معرفی جدیدترین محصولات فناورانه این بانک در عرصه «بانکداری دیجیتال» به پایان رسید.

جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز در رویداد بزرگ «ملی شو 4» بانک ملی ایران، 10 محصول نشان بانک، نشان اعتباری، زرنشان، امضا دیجیتال، کیف پول، باجه آنلاین، ملی بازار، ملی پلاس، چاپخانه دیجیتال و نشان ریال رونمایی شدند که در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم:

«ملی پلاس»

بانک ملی ایران به عنوان پیشگام حوزه بانکداری دیجیتال، بازطراحی شعب فعلی را تحت عنوان ملی پلاس آغاز کرده که در این شعب آخرین دستاوردها و پیشرفته ترین تجهیزات و سامانه های بانک به نمایش گذاشته شده است.

شعب ملی پلاس، مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری را نیز ارائه می کند. همچنین خدمات بانکی نظیر افتتاح حساب، صدور کارت، دریافت و پرداخت، انتقال وجه، حواله های بین بانکی و… از طریق تجهیزات مکانیزه این شعبه قابل انجام خواهند بود.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

«نشان بانک»

«نشان بانک» یک دستیار اقتصادی برای مشتریان بانک ملی ایران است که مشتریان از طریق آن می توانند نیازهای بانکی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین برطرف کنند.

کاربر به کمک این سرویس می‌تواند ثبت امضای الکترونیک، پرداخت تسهیلات، بازپرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، خدمات چک و استعلام آن، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب، مسدودی کارت، مشاهده آنلاین نرخ ارز و… را به صورت غیرحضوری و 24 ساعته انجام دهد. نشان بانک اکنون بر بستر اپلیکیشن های ایوا، 60، بله و سامانه بام فعال است.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

«نشان اعتباری»

«نشان اعتباری» محصولی مبتنی بر تلفن همراه بر روی بستر اپلیکیشن «ایوا» است که با استفاده از آن همه فرایندهای درخواست تسهیلات، احراز هویت متقاضی، امضای قرارداد، خرید سفته، پرداخت تسهیلات و بازپرداخت اقساط به صورت غیرحضوری و از طریق ابزار دیجیتال انجام می شود.

درواقع «نشان اعتباری» نوعی اعتبارسنجی دیجیتال است که از طریق آن، حجم قابل توجهی از بروکراسی های زائد اداری در فرایند پرداخت تسهیلات حذف شده و مشتریان در این بخش دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

در گام نخست، تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از طریق «نشان اعتباری» پرداخت می شود و در گام بعدی، دارندگان سهام عدالت که نزد بانک ملی ایران حساب دارند، می توانند با وثیقه کردن این سهام و دریافت کارت اعتباری از فروشگاه های منتخب خرید کنند.

«باجه آنلاین»

«باجه آنلاین» اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور است که هم‌اکنون در پیام‌رسان بله، اپلیکیشن ایوا و همراه‌ بام در دسترس هم‌وطنان عزیز قرار دارد و با کمک آن، کاربر می تواند سوالات بانکی خود را به صورت آنلاین از کارمندان بانک بپرسد.

محصولات بانک ملی ایران در ملی شو

پاسخگویی در کم‌تر از 30 دقیقه، دریافت پاسخ‌های تخصصی در موضوعات مختلف بانکی اعم از وام و تسهیلات، سپرده‌گذاری، افتتاح حساب، سهام عدالت و… ، پاسخگویی کارمندان بانک حتی در روزهای تعطیل، صرفه‌جویی در زمان کارمندان بانک و مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا از جمله مزایای باجه آنلاین است.

«چاپخانه دیجیتال»

«چاپخانه دیجیتال» بانک ملی ایران به عنوان اولین چاپخانه دیجیتال کشور، راهی برای حذف اسناد بهادار کاغذی است. از این پس چاپ سفته دیجیتال، چاپ برات دیجیتال، چاپ تمبر دیجیتال و چاپ هر آنچه که برای خدمات تمام دیجیتال مورد نیاز می باشد، در اولین چاپخانه دیجیتال کشور قابل انجام است.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

«زرنشان»

این سامانه، امکان ثبت درخواست تسهیلات قرض الحسنه در قبال ترهین طلا را به صورت غیرحضوری برای کاربر فراهم می کند.
کاربر در ابتدا باید به منظور مشخص شدن ارزش طلای خود به یکی از شعب بانک کارگشایی مراجعه کرده و در مرحله بعد وارد اپلیکیشن ایوا و سرویس نشان بانک شود. سپس با تعریف امضای دیجیتال خود و وارد شدن به منوی زرنشان، درخواست خود را با توجه به کد ملی اعلام شده در شعبه، ثبت کند.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

«امضای دیجیتال»

می‌توان با ایجاد امضای الکترونیک برای یکبار، به صورت نامحدود از خدمات و سرویس‌های شعبه مجازی بانک ملی ایران همچون دریافت تسهیلات و افتتاح حساب استفاده کرد.

مشتریان با سرویس ثبت امضای دیجیتال در شعب دیجیتالی بانک، احراز هویت می شوند و بدین ترتیب کلید دریافت تمام خدمات شعب دیجیتال را دریافت می کنند.

کاربر در این سرویس می تواند با وارد کردن کد ملی، کد پشت کارت ملی، تاریخ تولد، تشخیص چهره، وارد کردن اطلاعات شخصی مانند آدرس، کدپستی و… درخواست ثبت امضا دهد که بعد از استعلام از مرکز صدور گواهی الکترونیکی، امضا دیجیتال فعال خواهد شد.

«ملی بازار»

«ملی بازار» تحولی در هدایت منابع اعتباری خرد از مصرف کنندگان به زنجیره های تولید ملی است که سه حلقه تامین مالی کننده، تولید کننده و مصرف کننده را به یکدیگر متصل می کند. این امر نقش مهمی در کاهش هزینه های مصرف کننده، اصلاح نظام زنجیره توزیع و فراهم سازی دسترسی عادلانه مردم به کالا و خدمات خواهد داشت.

در این خدمت می توان از طریق ابزارهای قابل دریافت از نشان بانک نظیر نشان پرداخت اعتباری، کارت هدیه مجازی، کارت Debit مجازی یا کارت های اعتباری برای خرید اعتباری و مدت دار اقدام کرد. خرید با اعتبار و بهره مندی از حداقل قیمت کالا با تخفیفات مضاعف از جمله مزایای ملی بازار برای مصرف کنندگان است.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

«نشان ریال»

محصول «نشان ریال» گامی در راستای تحقق اقتصاد هوشمند است. با استفاده از این زیرساخت هر کاربر می تواند تراکنش های روزمره و خرد خود را از فروشگاه های حضوری و اینترنتی متصل به شبکه خرید انجام دهد. کاربر در هر زمان می تواند با کمک درگاه های معتبر پرداخت شاپرک، حساب خود را شارژ کرده و تراکنش های دلخواه خود را انجام دهد و در صورت نیاز به خارج کردن پول، مبلغ مزبور به حساب بانکی وی منتقل شود.

این کیف پول برای اولین بار در کشور از قابلیت های پرداخت در حالت غیر بر خط (آفلاین)، پرداخت از طریق کانال اختصاصی و سریع، پرداخت ریالی با تبدیل ارزش همزمان، پرداخت تضمینی و پرداخت زمان دار برخوردار است که تجربه منحصر به فردی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

«کیف پول الکترونیک»

با توجه به نیازهای برخی کسب و کارهای خرد، هنوز مبادله پول نقد اجتناب ناپذیر است و از این رو بانک ملی ایران در راستای همسویی همیشگی و احترام به نیازهای شهروندان، زیرساخت دریافت و واریز وجه نقد مبتنی بر کیف پول الکترونیکی از طریق دستگاه های خودگردان (CRS)  را برای اولین بار در کشور عملیاتی کرد.

 جدیدترین محصولات بانک ملی ایران

کیف پول الکترونیک محصولی نوین در بانک ملی ایران است که امکان توسعه مراودات خرد مالی و دریافت و پرداخت های متقابل را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.