همه چیز درباره پلی‌پاد؛ نخستین کنسول ابری بازی در خاورمیانه

در پلی‌پاد بدون نیاز به نصب، دانلود یا به‌روزرسانی سخت افزارهای بازی می‌توان بهترین بازی‌های کنسولی روز دنیا را بر روی تلویزیون، تلفن همراه، تبلت، مرورگر و یا حتی کامپیوترهای قدیمی (بدون نیاز به کارت گرافیک) اجرا و یا از طریق پخش زنده پلی پاد، تجربه بازی خود را با دیگران به اشتراک گذاشت.

آیا تا به حال به این فکر کردید که بدون نیاز به سخت افزار بازی، بدون نیاز به دانلود و نصب و تنها با استریم، بازی کنید؟! آیا تا بدون معطلی به تماشای بازی دوستانتان بصورت آنلاین نشستید؟ آیا اطلاع دارید برای انتشار بازی­‌هایی که ساختید باید چیکار کنید؟

حالا فقط کافی است با پلی‌پاد از طریق گوشی یا لپ­تاپ، PC یا TV به‌صورت آنلاین لیگ برگزار کنید، جایزه بدهید و درآمد کسب کنید و البته دیگه برای سخت‌افزار لازم نیست هزینه کنید، فقط کافی است اینترنت خود را شارژ کنید.

پلی‌­پاد چیست؟

پلی‌پاد شبکه اجتماعی بازی­‌های آنلاین و یکی از راهکارهای فناپ است. با ثبت نام رایگان در این سامانه شما می­توانید از امکانات این شبکه بهره‌مند شوید و با عناوین بازی باز، بازی دار و بازی جامیست عضوی از این شبکه اجتماعی شوید.

پلی‌پاد تنها یک کنسول بازی ابری نیست؛ بلکه پلتفرمی برای کسب‌وکارهای صنعت بازی، زیرساختی برای توسعه‌دهندگان و منتشرین بازی، برگزار کنندگان لیگ‌های بازی‌های الکترونیکی و ارائه دهندگان محتواست.

بازی باز کیست؟

هر فرد بعد از ثبت نام در پلی­پاد بازی باز محسوب می‌­شود و می‌تواند با حساب کاربری خود تمام بازی‌های سامانه را انجام دهد.

بازی جامیست کیست؟

برگزار­کننده لیگ بازی­جامیست نامیده می‌­شود. در ابتدای کار باید در نقش بازی باز در سیستم ثبت نام کند و سپس یک کسب­وکار ایجاد نماید.

بازی­دار کیست؟

کسی که سازنده بازی است بازی­دار نامیده می‌­شود. بازی­دار در ابتدای کار باید در نقش بازی­باز در سیستم ثبت نام کنند و سپس یک کسب­‌وکار ایجاد نماید توسعه­‌دهندگان بازی باید این نقش را در سیستم انتخاب کنند.

پلی‌پاد

کسب­‌وکار چیست؟

در پلی پاد هر کاربر می تواند یک کسب‌وکار با نقش‌­های مختلف داشته باشد. در صورتی که فرد نقشی به جز بازی­باز در سامانه داشته باشد می‌تواند از طریق پنل مربوط به خود کارهای متفاوتی که می­تواند برای وی درآمد زا باشد را انجام دهد.

چگونه می‌توان با پلی­پاد همکاری کرد؟

هر فرد با توجه به توانایی‌­های خود در زمینه­‌های گرافیک برنامه­‌نویسی و نوشتن سناریو می‌تواند از طریق ایمیل درخواست همکاری خود را ارائه دهد.

سیستم مورد نیاز این برنامه چیست؟

برای بازی از طریق وب لازم است آخرین نسخه مرورگر کروم یا فایرفاکس را داشته باشید امکان انجام بازی بر روی گوشی‌­های اندروید بستگی به نوع بازی دارد ولی سعی شده است که بیشترین نوع گوشی و نسخه اندروید پشتیبانی شود.

ئوآیا بازی های دیگری در دست ساخت دارید؟

به زودی بازی­‌های دیگر پلی­پاد آماده و اعلام خواهند شد و شما می­‌توانید با همان کد به انجام آنها بپردازید هدف این شبکه این است که تمامی توسعه دهندگان بتوانند بازی‌­های جذاب خود را در سامانه بارگذاری و عرضه نمایند.

سرویس­‌های بازی­‌های چند نفره چگونه است؟

بازی­‌های چند نفره این امکان را به شما خواهد داد که بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی سمت سرور قادر باشید در بستری که بازی را تولید کرده‌­اید بازی چند نفره بسازید.

مزایای استفاده از پنل کاربری چیست؟

با استفاده از پنل کاربری مخصوص به خود می‌­توانید از مزایای مربوط به آن کسب‌وکار استفاده کنید با ایجاد کسب‌­وکار در واقع شما به درآمدزایی خواهید پرداخت.

آیا از پلی پاد برای فروش بازی­‌های نوشته شده خود می­‌توان استفاده کرد؟

بله با قرار دادن بازی­‌های خود بر روی فروشگاه پلی پاد می‌­توانید بازی خود را به صورت مستقیم به فروش برسانید.

آیا میتوان از پلی پاد برای تبلیغات بازی­‌‍های خود استفاده کرد؟

با قرار دادن تبلیغات شرکت­‌ها و موسساتی که تولیدکننده بازی با آنها قرارداد دارد و یا از طریق پلی­پاد به او معرفی می‌­شود می­توان به کسب درآمد پرداخت.

برای ورود به پلی‌پاد از دکمه زیر استفاده کنید:

پلی‌پاد

1 نظر
  1. اسحاق می گوید

    واقعا … بدون کنسول میشه فیفا بازی کرد …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.