افتتاح حساب آنلاین بانک گردشگری با اپلیکیشن گردش‌پی

آیا با نحوه افتتاح حساب آنلاین بانک گردشگری با اپلیکیشن گردش‌پی آشنا هستید؟ گردش‌پی، اپلیکیشنی هوشمند است که بواسطه شباهنگ بانک گردشگری، امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین در بانک گردشگری را بدون حضور در شعبه برای شما میسر می نماید.

گردش‌پی بانک گردشگری، اپلیکیشنی رایگان است که امکان استفاده از خدمات بانکی و پرداختی را برای همه کاربران فراهم کرده و امکان افتتاح حساب آنلاین در بانک و نسخه وب اپلیکیشن برای تمامی گوشی های هوشمند و IOS ،گردشگری به صورت غیر حضوری را نیز فراهم نموده است. در حال حاضر نسخه های اندروید تبلت ها در دسترس است.

افتتاح حساب آنلاین بانک گردشگری با اپلیکیشن گردش‌پی

سرویس های گردش‌پی به گونه ای تنظیم شده است که نیازهای شما نسبت به طیف وسیعی از تراکنش‌های اینترنتی را برآورده خواهد کرد.

افتتاح حساب آنلاین با شباهنگ

گردش‌پی، اپلیکیشنی هوشمند است که بواسطه شباهنگ بانک گردشگری، امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین در بانک گردشگری را بدون حضور در شعبه برای شما میسر می نماید. شما می‌توانید پس از نصب اپلیکیشن گردش‌پی با ورود به قسمت شباهنگ پس از احراز، سپرده مورد نظر خود را ایجاد کنید. همچنین امکان درخواست صدور کارت و کاربری اینترنت بانک و موبایل بانک برای شما فراهم بوده و کارت و کاربری-های مذکور پس از احراز در محل اعلامی شما تحویل می گردد. علاوه بر خدمات فوق، امکانات جدید نیز در آینده به این بخش افزوده خواهد شد.

امکانات گردش‌پی

• تعریف مشتری
• افتتاح انواع سپرده بدون نیاز به حضور در بانک
• درخواست صدور کارت نقدی
• درخواست صدور کارت هواداری پرسپولیس
• درخواست همراه بانک و اینترنت بانک

علاوه بر موارد بالا در گردش پی امکان سفارش آنلاین کارت هدیه، انجام امن و آسان کارت به کارت و انتقال وجه، خرید بلیط سفر و گردشگری، پرداخت قبض، شارژ اینترنت و شارژ سیم کارت و بهره مندی از مزایای کارت هواداری پرسپولیس وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا راهنمای زیر را مطالعه نمایید و در صورت بروز مشکل با شماره تماس 23950-021 سامانه پشتیبانی 24*7 بانک گردشگری تماس بگیرید.

 

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام پول به حساب نیومده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.