افتتاح حساب غیرحضوری از طریق زمرد بانک تجارت

اپلیکیشن زمرد بانک تجـارت به منظور ارائه خدمات و محصولات نوین دیجیتالی همانند یک شعبه مجازی جهت خدمت‌رسانی به مشتریان بانک تجارت ایجاد شده است.

بانک تجارت از طریق اپلیکیشن زمرد تجارت، خدمات مهمی مثل احرازهویت، امضای دیجیتال، افتتاح حساب، ایجاد کاربری و دریافت رمز همراه بانک، درخواست صدور کارت بانکی، توثیق سهام و دریاقت تسهیلات و… را بصورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده است.

افتتاح حساب غیرحضوری از طریق زمرد بانک تجارت

جهت افتتاح حساب غیرحضوری در اپلیکیشن زمرد تجارت از صفحه اصلی وارد منوی پیشخوان شده و احراز هویت و ثبت امضا دیجیتال را انجام دهید.

پس از احراز هویت و تخصیص امضای دیجیتال برای شما، به میز خدمت زمرد هدایت می‌شوید و می‌توانید خدمت افتتاح حساب را انتخاب و ادامه مراحل را دنبال کنید.

در صورتیکه از میز خدمت زمرد، خدمت افتتاح حساب را انتخاب نمایید، فرم قرارداد افتتاح حساب برای شما نمایش داده می‌شود که ‌باید آن را به دقت مطالعه و در صورت تائید، ادامه مراحل را دنبال کنید.

صدور کارت غیرحضوری

بعد از تایید فرم قرارداد افتتاح حساب، وارد مرحله صدور کارت می‌شوید. در صورتی که برای حساب موردنظر درخواست صدور کارت داشته باشید، باید فرم مربوطه را مطالعه و در صورت موافقت، تایید کنید.

تکمیل مشخصات

سپس لازم است مشخصات خود را به همراه نوع حسابی (قرض الحسنه/ کوتاه مدت) که قصد افتتاح آن را دارید، تکمیل کنید.
بعد از تکمیل اطلاعات زمانی که بر روی گزینه امضا کلیک کردید، یک کد تایید به منظور تایید امضای دیجیتال شما برایتان پیامک می‌شود و ‌باید آن کد را در فرم موردنظر و فعال در صفحه وارد نموده و تایید کنید.

واریز مبلغ اولیه

پس از تکمیل اطلاعات به مرحله واریز مبلغ اولیه حساب می‌رسیم. این مبلغ در حال حاضر 500.000 ریال است.
در این فرم، هزینه کارمزد و ارسال کارت که از مبلغ اولیه حساب شما کسر می‌گردد، به شما نمایش داده می‌شود. پس از تایید این قسمت وارد درگاه اینترنتی جهت پرداخت این مبلغ می‌شوید.

پس از واریز موفق، کد پیگیری و شماره حساب به شما نمایش داده شده و همچنین اطلاعات حساب برای شما پیامک می‌شود.

برای دانلود اپلیکیشن زمرد بانک تجارت از کلید زیر استفاده کنید.

زمرد بانک تجارت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.