آنچه از درگاه پرداخت رایان پی باید بدانید!

با درگاه پرداخت رایان پی، می‌توانید فرایند فروش آنلاین کسب و کار خود را به روز و هوشمند کنید.

شرکت رایان‌پی از طریق ارائه خدمات پرداخت اینترنتی و سیستم وفاداری مشتری، در راستای فراهم آوردن بستری مناسب جهت تعامل هرچه بهتر و راحت‌تر کسب و کارها با مشتریانشان فعالیت می‌کند.

رایان پی با بهره‌گیری از تجربه و توانایی سال‌ها مدیریت تراکنش‌های شرکت‌های بزرگی مثل ایرانسل، همراه اول، بانک ملت، به پرداخت، بانک پارسیان، آپ، رایتل، جیرینگ و ده‌ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن‌ترین درگاه پرداخت واسط بانکی در بازار تجارت الکترونیک ایران را ارائه می‌نماید تا کسب و کارها بتوانند برای مشتریان خود امکان پرداختی امن و آسان را فراهم کنند.

مزایای درگاه پرداخت رایان پی

یکی از مهمترین مزیت‌های درگاه پرداخت رایان پی، مدیریت انجام هم‌زمان ۹۹ تراکنش در ثانیه است. بر‌این‌اساس، وب‌سایت‌هایی که میزان تراکنش و فروش بالایی دارند، دیگر نگران نخواهند بود که کاربران در زمان پرداخت هزینه‌ی محصول یا خدمات، با خطای بانکی مواجه شوند و کاملا مطمئن خواهند بود که پرداخت‌هایشان به درستی انجام می‌شود.

از دیگر مزایای درگاه پرداخت رایان پی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت چشمگیر انجام تراکنش و اعلام آنی مغایرت‌ها و پاسخ‌گویی سریع و کامل درقبال آن‌ها
  • صحت بیش از 8 درصدی تراکنش‌ها
  • تضمین امنیت مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی و دستورالعمل‌های شاپرک
  • امکان شخصی‌سازی درگاه پرداخت در نسخه‌ی درون‌برنامه‌ای
  • راه‌اندازی چندین درگاه برای هر کسب‌ و ‌کار
  • قابلیت تعریف چند شماره‌ی شبا برای هر پذیرنده
  • تسهیم مبالغ پرداختی مشتریان بین حساب‌های هر پذیرنده
  • قابلیت پرداخت مستمر خریدهای تکراری (Recurring Payment)
  • داشتن پلاگین های لازم برای اتصال وب‌سایت به درگاه پرداخت
  • دو هفته رایگان و بدون کارمزد
  • بیشترین درصد موفقیت پرداخت
  • روال تسویه اتوماتیک و روزانه
  • بیشترین تعداد تراکنش همزمان در ثانیه
  • بدون نیاز به پرداخت هزینه خرید سرویس

مراحل فعالسازی درگاه پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه پرداخت از رایان پی بسیار ساده است و با گذراندن تنها چند مرحله، کمتر از دو ساعت کاری درگاه فعال دراختیار کسب و کار شما قرار می گیرد.

مدارک موردنیاز

در مراحل ثبت نام درگاه پرداخت، از شما مدارک و اطلاعات ایمیل ، کدملی ، تصویر کارت ملی و شناسنامه ، تصویر احراز هویت، شماره‌ی شبا و شماره‌ی حساب، آدرس و کدپستی دریافت می‌شود.

مراحل ثبت‌نام

تعرفه‌ی درگاه پرداخت

رایان پی برای کمک به کسب‌وکارهای اینترنتی سعی کرده است که تعرفه‌های منصفانه‌ای برای خدماتش در نظر بگیرد. این تعرفه‌ها براساس حجم و مبلغ تراکنش‌ها متفاوت است. مدل کارمزد دریافتی در رایان پی بر‌اساس حجم و مبلغ تراکنش‌ها و متناسب با کسب‌و‌کارتان تعیین می‌شود؛ ازاین‌رو، بهینه‌ترین هزینه در بین ارائه‌کنندگان درگاه در کشور را دارد.

به طور معمول کارمزد درگاه پرداخت 1 درصد تا سقف 6 هزار تومان می‌باشد و برای سرویس لینک پرداخت کارمزد 500 تومان به ازای هر تراکنش موفق از مبلغ واریزی کسر می‌گردد.

نحوه‌ی تسویه

هرروز قبل از ساعت ۱۱، رایان پی تراکنش‌های روز قبل شما را تسویه‌حساب خواهد کرد. درحال‌حاضر، روند تسویه‌ی درگاه پرداخت رایان پی روزانه و خودکار انجام می‌شود. اگر روز شنبه از ساعت ۰۰ تا ۲۴، هزینه‌ی محصول و خدمات خود را با استفاده از درگاه رایان پی از مشتری دریافت کرده‌اید، روز کاری بعد (یکشنبه) قبل از ساعت ۱۱، مجموع فروش کل شما را رایان پی تسویه خواهد کرد و طبق سیکل تسویه پرداخت‌های بانکی، نهایت ساعت ۱۶ همان روز مبلغ تسویه‌شده به حساب شما واریز خواهد شد.

درگاه پرداخت چگونه سبب توسعه کسب و کار شما می‌شود؟

درگاه پرداخت با قابلیت‌های منحصربفردی که دارد، به راحتی می‌تواند موجبات توسعه‌ی هر کسب و کاری را فراهم کند. با این وصف تلاش می‌کنیم با بررسی برخی از کاربردهای سرویس درگاه پرداخت، این مبحث را بیش تر باز کنیم.

1رایان پی

قابلیت آنالیز و فروش بالا

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی درگاه پرداخت اینترنتی امکان مدیریتی شفاف از طریق رصد کردن گزارش‌های طبقه‌بندی شده از تراکنش‌ها می‌باشد. گزارش‌هایی که درگاه پرداخت از تراکنش‌های مالی به شکلی طبقه بندی شده ارائه می‌دهد، می‌توانند مصالح مفیدی برای آنالیزورهای تجاری باشند تا با بررسی دقیق نمودار فروش در بازه‌های زمانی مختلف، طرح‌ها و چشم‌اندازهای بهتری را برای هر کسب و کاری به صاحبان آن کسب و کار ارائه دهند. در نهایت نیز این فرآیند به توسعه فعالیت‌ها و فروش بالای محصولات مجموعه می‌انجامد.

قابلیت تسهیم و جذب کادر مجرب

یکی دیگر از ویژگی‌های درگاه پرداخت، قابلیت تسهیم مبالغ واریزی است. به عبارت دیگر این ویژگی سبب می‌شود در هنگام واریز مبلغ توسط مشتریان، تمامی افراد ذینفع به طور خودکار در یک فرآیند تسهیم، سهم از پیش تعیین شده‌ی خود را دریافت نمایند. این ویژگی، امنیت خاطر و شفافیت خوبی را برای افراد مشغول در یک مجموعه فراهم می‌آورد که در نهایت به جذب افراد بیش‌تر و مجرب‌تر منتج خواهد شد.

مکمل شمایل لاکچری کسب و کار شما

درگاه اینترنتی، به شکل بالقوه‌ای در قیاس با شیوه‌های سنتی، یک شیوه‌ی لاکچری و به‌روز محسوب می‌شود. بنابراین کسب و کارهای مختلف، به ویژه کسب و کارهای آنلاین که عموما در بازار رقابتی فعلی دارای ویترینی لوکس هستند، بهتر است از این شیوه‌ی نوین پرداخت استفاده نمایند.

امکانی برای تبلیغات گسترده و آسان

درگاه پرداخت با قابلیت‌های جانبی‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز برای کسب و کارهای گوناگون عمل کند. برای نمونه صاحبان کسب و کارهای مختلف، می‌توانند با ساختن آیتم‌های مالی که خدمات و محصولات ویژه‌ی آن‌ها را صورت‌بندی می‌کند، در راستای توسعه‌ی کسب و کار خود قدم بردارند. در واقع با ارسال این آیتم‌‌های مالی که قابلیتی در درگاه پرداخت به شمار می‌روند، به مشتریان و یا اشتراک‌گذاری آن‌ها در صفحات مجازی، خدمات و محصولات جدید به شیوه‌ای ساده و کم‌هزینه در معرض دید افراد هدف قرار خواهد گرفت. درگاه پرداخت، یک شیوه‌ی جامع به شمار می‌رود که علاوه‌بر تسهیل فرآیند تراکنش‌های مالی، قابلیت‌هایی دارد که بهرمندی از آن‌ها می‌تواند سبب‌ساز توسعه‌ی کسب و کارهای گوناگون شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.