مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند
آیتاله ابراهیمی در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) ضمن اشاره به اجرای برنامههای حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه در شعب سراسر کشور، یادآور شد: بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای بانک سپه نباید در خدماترسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود بهویژه در واحدهای صف خواست با سعهصدر مشتریان را راهنمایی کنند.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیتهای بازاریابی درون و برون شعبهای گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان بهویژه روسای شعب در سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیتتر و آسان به مشتریان علیالخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: بانک سپه با بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای و توانمندسازی نیروی انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را بهصورت یکپارچه و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار دکتر ابراهیمی ضمن گفتوگوی صمیمی با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید همراهی میکردند.