در اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک چه گذشت؟

اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک روز چهارم اسفندماه به میزبانی مرکز نوآوری فینوداد و با حضور دکتر ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، دکتر فائز مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، جمعی از مدیران بانک ملی ایران و شرکت داده‌ورزی سداد و فعالان حوزه فین‌تک برگزار شد.

در این رویداد، فرهاد فائز، مدیر عامل داده ورزی سداد گفت: مرکز نوآوری فینوداد مجموعه‌ای است که چند ساله در شرکت داده‌ورزی سداد شکل گرفته و حوزه‌های فین‌تک و حمایت از استارتاپ‌ها را به شکل متمرکز دنبال می‌کند.

چندین رویداد در این مجموعه انجام گرفته که منجر به شناسایی استارت‌آپ هایی شده است که نیاز به کمک دارند.

در مجموعه‌های نوآوری دانشگاهی مانند دانشگاه شریف و امیرکبیر امکاناتی قرار داده و به دنبال رسیدن به نتیجه خوبی هستیم.

همچنین علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: نگاه ما در تحول دیجیتال در افق ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بانک ملی، نگاهی است که می‌خواهیم از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه دانش بنیان و نوآوری کشور استفاده کنیم.

بانک ملی به بزرگی ۸۰ میلیون سهامدار

پس قطعاً می‌طلبد که از تمام ظرفیت نوآوری و اکوسیستم نوآورانه کشور استفاده کنیم بنابراین از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان و تمام شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند می‌خواهیم که به ما کمک کند.

امروز نگاه بانک ملی در حوزه تحول دیجیتال صرفاً بانکداری نیست ما به دنبال متا بانک ملی ایران و نئو بانک ملی ایران هستیم.

در اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک چه گذشت؟

در این جشنواره کسب‌وکارها، استارتاپ‌ها، نهادها و افراد تأثیرگذار صنعت فین‌تک با معیارهای از پیش تعیین‌شده توسط ۷۰ داور سنجیده شدند که به‌ترتیب عبارتند از:

برترین‌های اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ: بلوبانک _ فرابوم _ ازکی
برترین‌های اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای نوپا: دونگی _ بلوط _ والتا
برترین مرد تاثیرگذار حوزه فین‌تک: مهدی شریعت‌مدار رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک ایران
برترین زن تاثیرگذار حوزه فین‌تک: نگار تیمورزاده مدیر بلوبانک

و اما شاید یکی از جایزه‌های پرچالش این جشنواره، جایزه مانع نوآوری یا تبر طلایی باشد که بین دو کاندید طرح صیانت که طبق توصیف مصطفی نقی‌پورفر، دبیر انجمن فین‌تک یک خیانت سازمان‌یافته است و همچنین اینماد اجباری که مانع بزرگی بر سر راه کسب‌وکارهای نوپاست به اینماد اجباری تعلق گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.