میزان خدمت بانکی ارائه شده در ایام نوروز توسط بانک قرض الحسنه رسالت
مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در ایام نوروز پاسخگوی 60هزارتماس مشتریان بوده و 30هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.
همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره مند شوند.
براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.
گفتنی است کارشناسان این مرکز با شمارهگیری 0214747 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.