خلافی خودرو و بانک‌های مبدا جدید در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن جیرینگ

نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ با هدف بهبود قابلیت‌های خود نظیر پرداخت خلافی خودرو و افزایش تعداد بانک‌های مبدا منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ)، شرکت جیرینگ در راستای بهبود سطح ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازمندی مشترکان خود نسبت به بروزرسانی نسخه جدید اپلیکیشن خود اقدام کرده است.

خلافی خودرو و بانک‌های مبدا جدید در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن جیرینگ

علاوه بر افزایش قابلیت‌های جدید نظیر اضافه شدن بانک‌های مبدا و پرداخت آسان و راحت خلافی خودرو در نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ، شاهد افزایش سرعت و رفع باگ‌های نسخه‌های قبلی نیز هستیم.

اضافه شدن بانک‌های آینده، گردشگری و پاسارگارد به لیست کارت‌های تحت پوشش، استعلام و پرداخت آسان و راحت خلافی خودرو، خرید شارژ سریع تحت عنوان «شیک تو شارژ»، تکرار تراکنش دلخواه در سرویس کارت به کارت، پرداخت خودکار بعد از درگاه پرداخت اینترنتی بدون رمز کیف پول و… از جمله قابلیت‌هایی هستند که به نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ افزوده شده‌اند.

از جمله ویژگی‌هایی که نسخه جدید و بروزرسانی شده اپلیکیشن جیرینگ را بهبود بخشیده است نیز می‌توان به افزایش سرعت ارجاع به درگاه پرداخت اینترنتی و بازگشت از آن، نمایش بنرهای صفحه اصلی اپلیکیشن و قابلیت حذف کارت‌های مقصد در سرویس کارت به کارت اشاره کرد.

نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ با هدف پرداخت آسان و ارائه خدمات راحت و سریع هم‌اکنون در دسترس است و مشترکان گرامی می‌توانند آن را از طریق «بازار» و «گوگل‌پلی» دانلود و نصب نمایند. همچنین این شرکت در راستای ارتقا خدمات‌رسانی به مشتریان خود، لینک دانلود نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ را بر روی سایت خود نیز قرار داده است؛ برای مشاهده و دریافت نسخه جدید لطفا کلیک کنید.

 

 

1 نظر
  1. امیر می گوید

    عالی
    کاربردی
    فقط جوایز کم داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.