بازدید معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی از واحدهای شرکت داده ورزی سداد

در این بازدید که روز جمعه 20 خرداد ماه صورت پذیرفت، علیرضا ماهیار به همراه مدیریت عامل شرکت داده ورزی سداد و روسای اداره شبکه و زیر ساخت از واحدهای NOC، SOC و مانیتورینگ سرویس، بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان فعالیت­ های همکاران قرار گرفتند.

در این بازدید معاون عملیات، مدیران و کارشناسان  محترم واحدهای مذکور که بنا بر رسالت سازمانی خود به صورت 24 * 7 حضور دارند، گزارشی از اقدامات خود جهت اطمینان از عملکرد زیرساخت­ ها و سرویس­ های شرکت سداد در شرایط بحرانی و حملات سایبری ارائه دادند و خاطر نشان کردند که همکاران عملیات و امنیت سداد به صورت شبانه روزی عملکرد تمامی زیرساخت ­ها را رصد نموده و آماده ی مقابله با هر نوع حملات سایبری می­ باشند.

در ادامه معاونت محترم فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ضمن قدردانی از احساس مسئولیت و هوشیاری مدیریت عامل و کارکنان وفادار و ارزشمند سداد در جهت کنترل و تقویت واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به صورت شبانه روزی، این شرکت را به عنوان کلیدی ترین بازوی اجرایی بانک ملی ایران نام بردند.

 بازدید معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از واحدهای NOC ، SOC و مانیتورینگ سرویس شرکت داده ورزی سداد

منبع داده ورزی سداد
1 نظر
  1. SAEID GHADERI می گوید

    از بانک مردم ایران سپاسگزارم در ارائه خدمات جهانی پیشگام شده است و امیدوارم در مسیر خدمت به مردم ایران وارد شده باشد و بتواند از تمام CBDCsبهروری نماید و از امنیت سرمایه در گردش اطمینان داشته باشد! در صورت داشتن نقص و الودگی و بدهی تا به امروز هزاران بار منسوخ شده بود! تنها یک بانک در مدت ۲۰ سال در حال ضرر بوده و هست و دلیل آن را درک نکردم تا نخبه ها کشف کنند ! خدمات پس از تایید هویت دوعامل گوگل در دسترس خواهد بود و ثبت با سند برابر است ! 26,08,2022سداددر صورت موجود نبودن در لیست تحریم جهانی قادر است از اطلس سپاه استفاده نماید و CBDCsدر جهت ارتباط متقابل در دسترس قرار می گیرد .این توضیحات به دلیل حضور ناظران در سایت به صورت علنی ثبت می شود تا باعث تغییر در متن نشویم و مشخص بودن آینده و مسیر کاربران برای کنجکاویهای کودکانه برخی افراد ثبت می شود .هرگونه خرج کردن درامد معدن کاربر جرم است ! این گذینه ضروری بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.