انتقال وجه ساتنا، پایا و پل در بانکینو

با فراگیر شدن اپلیکیشن‌های پرداخت و بانک‌های تمام دیجیتالی، حالا دیگر برای بسیاری از امور بانکی نیاز به حضور در شعب بانک نیست و کاربران می‌توانند 7*24  در هر مکان و زمانی امور بانکی خود را انجام دهند.

یکی از این بانک‌های دیجیتالی، بانکینو است. بانکینو متعلق به بانک خاورمیانه می‌باشد و تحت مجوز این بانک و با رعایت تمامی قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ارائه خدمات مالی به مشتریان خود می‌پردازد.

کاربران بانکینو بعد از افتتاح حساب و دریافت کارت که فرایندهای آن کاملاً غیرحضوری است می‌توانند از خدمات انتقال وجه سریع و ساده بانکینو بهره‌مند شوند.

کاربر برای دسترسی به خدمات انتقال وجه  بانکینو فقط کافی است به صفحه مورد نظر در بانکینو وارد شود.

انتقال وجه ساتنا، پایا و پل در بانکینو

3 روش انتقال وجه سریع و ساده در بانکینو

کارت به کارت در بانکینو

کاربر بانکینو از طریق  انتقال وجه کارت به کارت، باید کارت مبداً را مشخص کند و این امکان را دارد که کارت های خود و دیگران را نیز ثبت کند تا برای تکرار عملیات پرداخت کارت به کارت، مجدداً شماره کارت مقصد را وارد نکند.

بعد از آن کاربر فقط با ورود مبلغ و دریافت رمز دوم پویا یا ثابت انتقال وجه خود را سریع و ساده انجام می‌دهد.

انتقال وجه داخلی

در انتقال وجه داخلی، کاربر با انتخاب حساب مبدا در بانک خاورمیانه، و ورود شماره حساب مقصد در بانک خاورمیانه، مبلغ و شرح مقصد ( اجباری) می‌تواند به سرعت انتقال وجه داخلی انجام دهد.

انتقال وجه ساتنا، پایا و پل در بانکینو

انتقال وجه بین بانکی

کاربر در انتقال وجه بین بانکی باید ابتدا شماره شبای مقصد را استعلام کند، و در صورت تایید شماره شبای مقصد، مبلغ و دلیل انتقال جه را وارد کند.

سپس باید نوع انتقال وجه را از بین سامانه پل با سقف تراکنش 10 میلیون تومان، پایا با سقف تراکنش 100 میلیون تومان و ساتنا با حداقل مبغ تراکنش 50 میلیون تومان را انتخاب کند.

به همین راحتی انتقال وجه در بانکینو انجام شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.