برگزاری بیستمین رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» 30 تیرماه جاری
بیستمین دوره دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال مارکتینگ با حضور افراد موفق و صاحب برند در حوزه بازاریابی دیجیتال 30 تیر ماه جاری در سالن خیریه رعد برگزار می شود.
رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» از سال 97 با هدف انتقال تجربه افراد موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ آغاز شده و تاکنون 19 دوره از این دورهمیها با هدف انتقال تجربیات موفق در این حوزه برگزار شده است.
هدف اصلی برگزاری این دورهمیها یادگیری و شبکه سازی در حوزه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و آموزش تجربیات موفق صاحبان برند درحوزه بازاریابی دیجیتال است.
برهمین اساس، کسب و کارها و برندهای موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ در این دورهمیها در یک فضای سالم تجربیات خود را در خصوص این موضوع ارائه کرده و شرکت کنندگان نیز می توانند از این تجربهها استفاده کنند.
افراد موفق درحوزه دیجیتال مارکتینگ می توانند دراین دورهمیها راهکارهای اساسی ارائه کرده و با توجه به تحریمها و تفاوتهای فرهنگی در کشور ما تجربه های عملیاتی خود را ارائه کنند.
همچنین بر خلاف روش معمول و مرسوم که افراد انتقادات خود را در شبکههای اجتماعی از کسب و کارهای اینترنتی مطرح میکنند، در این همایش دیجیتال مارکتینگ تلاش میشود با دعوت از صاحبان کسب و کارها و متخصصین هر حوزه، به صورت رو در رو مشکلات کسب و کار بررسی شود و و با ارائه راهکارهای اجرایی تلاش میشود فضای نقد با رویکرد اصلاح ترویج شود.
شرکتکنندگان در این رویداد با نقدهای کارشناسی و به دور از توهین به برندها آشنا میشوند و میتوانند از تجربیات موفق صاحبان برند در این حوزه بهرهمند شوند.
در بیستمین رویداد در مسیر بازاریابی دیجیتال، 3 نفر از متخصصین کسبوکارهای آنلاین تجربیات خود را از فرآیندهای کسبوکار دیجیتال به اشتراک میگذارند که جزئیات آن را میتوانید در سایت دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال به آدرس dmway.ir مشاهده کنید.