توبانک چیست؟

آیا می‌دانستید از طریق شعبه شخصی "توبانک" علاوه بر افتتاح آنلاین انواع سپرده بانک گردشگری می‌توانید از خدماتی در قالب دریافت رمز اول و دوم کارت، استعلام موجودی و 10 گردش آخر حساب، صدور کارت بانکی و المثنی کارت بهره‌مند شوید.

همکاری شرکت دانش‌بنیان ایپام با بانک گردشگری، منجر به تولید سامانه شعبه شخصی بانک گردشگری شد که یکی از پیشتازان حوزه بانکداری دیجیتالی در ایران است.

توبانک چیست؟

سامانه شعبه شخصی کاملا آنلاین بوده و بدون دخالت عامل انسانی، خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی و ایمن، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با ورود به سامانه شعبه شخصی نسبت به افتتاح سپرده‌های زیر اقدام نمایند.

 توبانک چیست

  • سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت طرح هواداری باشگاه پرسپولیس
  • سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت طرح هواداری ورزش‌های همگانی
  • سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت
  • سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت یک ساله
  • سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت دو ساله
  • سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز

توبانک، با شعبه شخصی تقریبا شما را از حضور در شعب بانک بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر افتتاح حساب آنلاین، می‌توانید از خدماتی در قالب دریافت رمز اول و دوم کارت، استعلام موجودی و 10 گردش آخر حساب، صدور کارت بانکی و المثنی کارت بهره‌مند شوید.

انتقال هوشمند درون بانکی، پایا و ساتنا

یکی از امکاناتی که سوپر اپلیکیشن توبانک را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، انتقال هوشمند درون بانکی است. به صورت کلی چهار روش انتقال وجه وجود دارد. درون بانکی، کارت به کارت، پایا و ساتنا.

افتتاح آنلاین انواع سپرده بانک گردشگری از طریق توبانک

سوپر اپلیکیشن توبانک به جهت راحتی کاربران خود از هر چهار روش انتقال وجه پشتیبانی می‌کند. کاربران صرفا گزینه «خدمات انتقال» در شعبه شخصی را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد می‌نمایند؛ توبانک بر اساس نیاز متقاضیان، بهترین روش انتقال را پیشنهاد می‌دهد.

به این منظور توبانک، نیاز کاربران به استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها را مرتفع می‌کند.

مشاهده رزرو صندوق امانات

صندوق امانات چیست؟

صندوق امانات بانک گردشگری، صندوقی با ابعاد مشخص است که در یک مکان مطمئن و مجهز به بهترین و کامل‌ترین سیستم‌های ایمنی، ضد سرقت و ضد حریق به منظور حفظ و نگهداری اشیاء قیمتی، مدارک، اسناد و اوراق مهم مشتریان بانک، نصب و جاگذاری شده است.

افتتاح آنلاین انواع سپرده بانک گردشگری از طریق توبانک

استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری امنیت و آرامش خاطر شما را تضمین می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا اسناد کاری، ملکی و شناسایی، اوراق بهادار، سکه، طلا و جواهرآلات خود را در محلی مطمئن قرار دهید.

متقاضیان این خدمت می‌توانند از طریق سوپر اپلیکیشن توبانک به امکاناتی نظیر مشاهده رزرو صندوق امانات و درخواست آنلاین بازدید از صندوق امانات دسترسی داشته باشند.

صندوق سرمایه‌گذاری

صندوق سرمایه‌گذاری‌ چیست؟

صندوق‌های سرمایه‌‌گذاری همانند شرکت‌هایی هستند که با جمع‌آوری منابع پولی کوچک، به سرمایه‌گذاری در سبدی از اوراق بهادار می‌پردازند. در حقیقت هر صندوق سرما‌یه‌گذاری مجموعه‌ای از سهام، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار است که این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا به جای خرید یک سهم یا اوراق مشارکت خاص، در مجموعه‌‌ای از این دارایی‌‌ها، سرمایه‌‌گذاری کنند. در حقیقت هر فرد می‌تواند با سرمایه مورد نظر خود (هرچند اندک) در سبدی از دارایی‌‌های متنوع سرمایه‌‌گذاری کرده و به این ترتیب نسبت به آورده خود در صندوق سهیم ‌شود.

امنیت، سرعت، سادگی، تجربه کاربری منحصربه‌فرد، پوشش طیف گسترده‌ای از خدمات متنوع، بی‌نیازی از بسترهای مختلف دیگر و قابل اعتماد بودن، تمام آن چیزی است که مصرف‌کنندگان یک بستر خدماتی در حوزه مالی به آن نیاز دارند.

به همین منظور توبانک به جهت تکمیل خدمات خود، سامانه صدور و ابطال صندوق سرمایه‌گذاری را نیز راه‌اندازی کرده تا تقریبا کاربران خود را از حضور در شعب بانک بی‌نیاز کند.

درخواست وام ازدواج

بانک گردشگری در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان و همسویی با سیاست‌های کلان بانک مرکزی در بسیج منابع بانکی برای این امر مهم اجتماعی، وام ازدواج به زوج‌های جوان پرداخت می‌کند.

در قسمت وام ازدواج از سامانه شعبه شخصی، زوج و زوجه هرکدام می‌توانند با استفاده از این خدمت، پس از بارگذاری مدارک مورد نیاز خود و ضامنین، درخواست ثبت‌نام اولیه خود را جهت بررسی نهایی توسط بانک گردشگری انجام دهند.

سوپر مارکت مالی و خدمات چک صیادی

عمده‌ی فعالیت سوپرمارکت مالی، مدیریت ثروت سرمایه‌گذاران در قالب خدمات در بازار سرمایه، مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و خدمات بیمه است.

افتتاح آنلاین انواع سپرده بانک گردشگری از طریق توبانک

خدمات چک صیادی

درحال حاضر خدمات چک در سامانه «چک صیادی» سوپرمارکت مالیِ توبانک در دسترس است. توبانک اولین سوپراپلیکیشن غیر PSP است که توانسته مجوز عملیات چک را در قالب سامانه مزبور از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شاپرک دریافت کند. با استفاده از این سامانه می‌توان از تمام خدمات مربوط به صدور و نقل و انتقال چک و احرازِ اعتبار صادرکننده آن بهره‌مند شد. به‌زودی خدماتی همچون مدیریت ثروت، مشاوره سرمایه‌گذاری، سجام و بورس به فهرست خدمات سوپرمارکت مالی توبانک افزوده خواهد شد.

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی، یکی از انواع بیمه اشخاص است. در این بیمه‌نامه، بیمه شده تحت پوشش هزینه‌های احتمالی از اتفاقات پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرد. این هزینه‌ها می‌تواند سنگین باشد و چه بهتر که قبل از سفر چاره‌ای برای آن بیندیشید.

کاربرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می‌توانند با استفاده از بیمه مسافرتی سفری امن را تجربه کنند. در بخش خدمات گردشگری سوپر اپلیکیشن توبانک و انتخاب بیمه مسافرتی، کاربران پس از تکمیل اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد، مقصد و مدت زمان سفر ‌می‌توانند از این خدمت استفاده نمایند.

پوشش‌های بیمه مسافرتی

  • ویزیت پزشک
  • جراحی و پانسمان
  • آزمایش‌های پزشکی
  • مخارج بیهوشی
  • اتاق عمل و جابجایی به بیمارستان
  • هزینه‌های دارو
  • دندانپزشکی
  • زایمان

خدمات پرداخت سوپر اپلیکیشن توبانک

کارت به کارت

کاربران می‌توانند با وارد نمودن اطلاعاتی نظیر، شماره کارت‌های مبدا و مقصد، مبلغ انتقال و توضیحات انتقال وجه مورد نظر خود را انجام دهند. در حال حاضر کارت ۱۶ بانک به عنوان کارت مبدا پشتیبانی می‌شود.

موجودی

کاربران دارنده کارت بانک گردشگری می‌توانند از طریق شعبه شخصی، موجودی سپرده خود را به صورت رایگان مشاهده نمایند. علاوه بر این در بخش خدمات پرداخت، کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه موجودی، میزان موجودی کارت بانکی خود را استعلام بگیرند.

شارژ سیم‌کارت

در این بخش کاربران می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل شارژ نمایند.

بسته اینترنتی

در قسمت خرید بسته اینترنتی، کاربران می‌توانند برای سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و خانگی خود از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل، بسته‌های اینترنت تهیه نمایند.

کارت هدیه

در این بخش کاربران می‌توانند حداکثر 5 کارت هدیه به صورت روزانه با مبلغ مورد نظر، از حداقل ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا حداکثر ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ انتخاب کنند. همچنین می‌توان طرح مورد نظر را با توجه به مناسبت از طریق دسته‌بندی موجود انتخاب کرد. علاوه بر این استفاده از تصویر و متن شخصی‌سازی شده نیز امکان‌پذیر است.

نیکوکاری

با این خدمت کاربران نیز با کمک به خیریه‌های معتبر می‌توانند سهمی در حمایت از کودکان بی‌سرپرست، ساخت و تجهیز مراکز آموزشی و درمانی در مناطق محروم کشور داشته باشند. به‌این‌ترتیب می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را از منوی نیکوکاری به مراکز خیریه اهدا کنند.

پرداخت قبض

از طریق این منو می‌توان قبوض تلفن ثابت، همراه، آب، برق و گاز را استعلام و پرداخت نمود. همچنین می‌توان با استفاده از اسکن بارکد قبوض، آن‌ها را استعلام گرفت.

خدمات خودرو

در منو خدمات خودرو کاربران می‌توانند خلافی خودرو و عوارض آزادراهی خود را استعلام و پرداخت نمایند.

 

1 نظر
  1. پرویز فرهادی سرتنگی می گوید

    خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.