حضور شاپ در چهارمین نمایشگاه ایران ریتیل شو با راهکار شاپ بیز

شاپ در چهارمین نمایشگاه ایران ریتیل شو با راهکار"شاپ بیز" حضور پررنگی دارد.

چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته 1401 از 2 الی 5 مرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران در سالن 38 با حضور شاپ برگزار می‌شود.

حضور شاپ در چهارمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

شاپ با محصول شاپ بیز در این نمایشگاه حضور دارد. اسم دقیق این محصول راهکار یکپارچه کسب و کار شاپ بیز است. این راهکار دارای ویژگی‌های نرم‌افزار فروش، حسابداری، انبارداری، پرداخت، باشگاه مشتریان و اتصال به شبکه تأمین‌کنندگان است که بر روی سیستم عامل اندروید کار می‌کند و از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به اتصال به شبکه تأمین‌کنندگان کالا اشاره کرد.

حضور شاپ در چهارمین نمایشگاه ایران ریتیل شو با راهکار شاپ بیز

فروشگاه‌هایی که از نرم‌افزار شاپ بیز استفاده می‌کنند می‌توانند به‌راحتی به تأمین‌کننده‌ی اصلی کالا متصل شوند و در این‌ میان ویزیتورها حذف می‌شوند و کالاها را می‌توان به قیمت مناسب‌ و تخفیف دار شناسایی و تهیه کرد. همچنین امکان خرید اعتباری از تأمین‌کنندگان هم برای فروشگاه‌ها وجود دارد. باشگاه مشتریان هم سرویسی است که در شاپ بیز به فروشگاه‌ها و پذیرنده‌ها ارائه می‌شود تا بتوانند مشتریان خود را رصد و حفظ کنند.

از مزایای این محصول می‌توان به اندرویدی بودن، کاربرپسند و مبتنی بر کلود بودن اشاره کرد که از این طریق علاوه بر ارتقای امنیت، افراد در هر زمان و مکانی می‌توانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. در کنار شاپ بیز، می‌توان صندوق فروشگاهی اندرویدی را هم به پذیرنده‌ها ارائه داد که این صندوق‌های فروشگاهی به دستگاه کارت‌خوان و چاپگر فروشگاه‌ها متصل می‌شوند.

قابل ذکر است محصول شاپ بیز مناسب فروشگاه‌های کوچک و متوسط اعم از شیرینی‌فروشی، نانوایی، سوپرمارکت، رستوران و کافه است که قابلیت اتصال به ترازو را دارد و امکان ثبت فاکتور محصولات وزنی را هم برای پذیرنده ایجاد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.