نمای سه بعدی خیابان های کشور در «نشان ۳۶۰»

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان از راه رسیده و حالا کاربران قادر خواهند بود تا نمای ۳۶۰ درجه و سه‌بعدی خیابان‌های چهارده شهر ایران را در بخشی جدید به نام «نشان ۳۶۰» تماشا کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از وبلاگ نشان، در نسخه شماره ۱۱.۰ اپلیکیشن نشان ویژگی تازه‌ای به نام «نشان ۳۶۰» معرفی شده است؛ به کمک این بخش، می‌توان منظره‌ای از مقصد یا نقاط مختلف شهر را مشاهده و اطراف آن را بررسی کرده و یا حتی مکان خاصی را پیدا کنید.

خیابان‌های شهرتان را به صورت سه‌بعدی تماشا کنید

به عنوان مثال اگر تاکنون میدان نقش جهان اصفهان یا جاده معروف اسالم به خلخال را از نزدیک ندیده‌اید، نشان ۳۶۰ این فرصت را به شما می‌دهد که به صورت مجازی و کاملا سه‌بعدی وارد آن نقطه شده و محیط پیرامون نقطه مورد نظر را تماشا کنید.

سرویس مورد بحث در حال حاضر در خیابان‌های اصلی چهارده کلان‌شهر و شهر بزرگ ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز، قشم، ارومیه، قزوین، اردبیل، تبریز، رشت، یاسوج و شهرکرد فعال شده و به مرور سایر شهرها و معابر نیز به آن اضافه خواهند شد.

برای استفاده از این ویژگی کافی است لایه نشان ۳۶۰ را از منوی لایه‌های نقشه فعال کنید تا نقاطی که تصویربرداری شده و امکان تماشای سه‌بعدی آن‌ها وجود دارد روی نقشه نمایان شود. علاوه بر این هر نقطه‌ای که روی آن کلیک کنید، اگر قابلیت نمای ۳۶۰ درجه داشته باشد، تصاویری در گوشه تصویر پدیدار می‌شود که با کلیک روی آن وارد دنیای سه‌بعدی آن نقطه خواهید شد.

برای پیاده‌سازی این قابلیت جذاب، بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ساعت معادل ۳۸۶ روز، رانندگی و تصویربرداری انجام شده که طی این ساعات بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از معابر اصلی و کوچه‌های ایران پیمایش شده‌اند.

این اولین بار در تاریخ ایران است که محصولی امکان نمایش ۳۶۰ درجه نقاط جغرافیایی در ایران را برای مردم فراهم کرده است. قابلیت «نشان ۳۶۰» هم‌اکنون در نسخه اندرویدی اپلیکیشن نشان در دسترس قرار گرفته و بزودی به‌دست کاربران نسخه iOS نیز خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

 

نمای سه‌بعدی خیابان‌های کشور در «نشان ۳۶۰»

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.