امکان تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات رهن و اجاره مسکن پاد تا ۶ ماه

مدتی پیش طرح «تسهیلات تادیه ودیعه مسکن» در سرزمین هوشمند پاد راه‌اندازی شد و در اختیار گروه مالی پاسارگاد قرار گرفت؛ مهلت بازپرداخت وجه تسهیلات این طرح به‌صورت پیش‌فرض ۳ ماهه است، اما حالا قابلیت تمدید تا ۶ ماه را نیز دارد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، این تسهیلات که در حال حاضر از طریق بسترهای مالی موجود در اکوسیستم پاد در اختیار همکاران گروه مالی پاسارگاد قرار گرفته، می‌توان فرصت بازپرداخت آن را تا شش ماه نیز تمدید کرد.

طرح «تسهیلات تادیه ودیعه مسکن» برای افزایش رفاه شهروندان طراحی شده و بخشی از مشکلات مرتبط با پرداخت مبلغ رهن بین مستاجران و موجران را برطرف می‌کند.

به زبان ساده‌تر، هنگامی که موعد اجاره منزلی تمام شده و صاحب‌خانه برای بازپرداخت مبلغ رهن باید مستاجر جدید پیدا کند، و از طرفی مستاجر فعلی برای تخلیه خانه نیازمند دریافت مبلغ رهن خود است تا منزل دیگری را اجاره کند. طرح مورد بحث وارد عمل شده و با پرداخت مبلغ رهن به مستاجر و امکان بازپرداخت سه یا شش ماهه آن،‌ امکان جابجایی راحت‌تر را فراهم می‌آورد.

همان‌گونه که گفته شد این طرح در گام نخست برای همکاران گروه مالی پاسارگاد فعال شده که با مراجعه به آدرس housing.pod.ir می‌توان در آن ثبت‌نام کرد.

شرایط بهره‌مندی از این طرح ارائه یک فقره چک صیادی بنفش به نام شخص متقاضی جهت ضمانت، عقد قرارداد رسمی با کد رهگیری و دارا بودن سطح ۵ احراز هویت در سرزمین هوشمند پاد است. پس از آن مبلغ ودیعه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با احتساب سود ۱۸ درصد، در قالب تسهیلات در اختیار موجر قرار می‌گیرد.

گفتنی است در نقشه راه حوزه مسکن سرزمین هوشمند پاد، محصولات و خدمات بیشتری از جمله امکان استفاده از کلان‌داده و هوش مصنوعی در املاک و مستغلات، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) و… نیز مورد توجه قرار دارد.

حوزه مسکن یکی از ده حوزه اصلی کسب‌و‌کاری اکوسیستم پاد از جمله آموزش، کشاورزی، سلامت، انرژی، خدمات بانکی/مالی، گردشگری، بازی و سرگرمی، لجستیک و نیازهای روزمره است که هرکدام به نوعی پوشش‌دهنده خدمات و سرویس‌های جامع و کاربردی برای خانوار ایرانی هستند.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

 تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات رهن و اجاره مسکن پاد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.