سامانه بانک پلاس ملت چیست؟

سامانه بانک پلاس ملت محصولی از بانک ملت است که سعی کرده خدمات بانکداری الکترونیک را با قابلیت‌های پایه یک شبکه اجتماعی ادغام سازد. در واقع بانک پلاس ملت، بانکداری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است.

باتوجه به اینکه در حال حاضر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای موبایلی مورد توجه و استقبال گسترده عموم مردم قرار گرفته؛ طراحی و ارائه یک نرم افزار پیام‌رسانی با هدف بهره‌مندی مشتریان از خدمات بانکی با زیرساخت پیام‌رسانی می‌تواند حس مطلوبی را به کاربران القا نماید.

خدمات بانک پلاس ملت

سامانه بانک پلاس بانک ملت شامل بخش‌ها و سرویس‌های مختلفی است از جمله:

شبکه اجتماعی

در شبکه اجتماعی سامانه بانک پلاس کاربران علاوه بر استفاده از خدمات پیام‌رسانی متداول شامل چت دونفره / گروهی، ارسال عکس / فیلم/ موقعیت جغرافیایی و … می‌توانند از خدمات جدید شامل “درخواست پول” و “انتقال پول” در بستر شبکه اجتماعی بانک پلاس بهره‌مند گردند.

در سامانه بانک پلاس همچنین سرویس ارسال اعلان، سرویس مدیریت مخاطبین، سرویس مدیریت کاربران، سرویس اشتراک فایل، سرویس مدیریت پیام‌های آفلاین و … وجود دارد.

سامانه بانک پلاس ملت چیست؟

سرویس دنگی

در این سرویس، کاربران می‌توانند مبلغ یک صورتحساب را بین چند نفر به صورت پرداخت اشتراکی یا دنگی تقسیم نمایند. در حقیقت، این سرویس به کاربر اجازه می‌دهد یک گروه از دوستان خود را به یک لیست مالی تبدیل، تا یک مبلغ مشخص را در میان آنان بر اساس نسبت معین شده، تسهیم نماید.

ابزار هوشمند پاسخگویی

این سرویس با هدف ارائه راهنمایی و مشاوره در امور بانکی به کاربران راه‌اندازی گردیده؛ و بدین منظور کاربر می‌تواند با درج بخشی از سوال در کمترین زمان ممکن به پاسخ مناسب دست یابد.

درخت دانش

این سرویس به منظور ارائه راهنمایی کامل و جامع به مشتریان در خصوص دریافت انواع خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، طراحی شده است.

خدمات بانکی متداول

کاربران می‌توانند در نرم افزار بانک پلاس با استفاده از منوی “ورود با نام کاربری” از انواع خدمات بانکی پرکاربرد غیرحضوری (مبتنی بر حساب) شامل مشاهده گردش حساب، حواله‌های ملتی / پایا، غیرفعالسازی کارت، مشاهده لیست تسهیلات خود و تعهدات غیرمستقیم با امکان پرداخت و … بهره‌مند گردند.

خدمات مالی (شتابی)

در نرم‌افزار بانک پلاس این قابلیت برای کاربران فراهم بوده که با ثبت کارت‌های بانکی غیرملتی خود، از خدمات بانکی مرتبط با آن شامل حواله کارت به کارت، خرید شارژ / بسته اینترنت، پرداخت عوارض آزادراهی و … استفاده نمایند.

برای استفاده از این سامانه، اپلیکیشن بانک پلاس را صرفاً از طریق پورتال اینترنتی بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir دریافت نمایید.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    پشتیبانی برنامه کجاس؟ سوال داریم ازشون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.