اینترنت بانک حقوقی بانک کشاورزی

 بانک کشاورزی در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش سطح خدمات غیر حضوری و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان حقوقی خود ، اقدام به راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی نموده است .

محصولات و خدمات اینترنت بانک شرکتی متناسب با نیازهای مشتریان شرکتی، گستره وسیعی از محصولات و خدمات را شامل می شود که در ادامه  جزئیات و دستورالعمل آنها  تشریح می‌شود. لازم به ذکر است محصولات و خدمات مذکور برای مشتریان شرکتی متناسب با کسب و کار آنها، در چارچوب قوانین و مقررات جاری، سفارشی سازی می‌گردد.

اینترنت بانک حقوقی بانک کشاورزی دسترسی به روش های متعدد پرداخت ویژه ، واریز ویژه ، مدیریت حساب ، مدیریت چک و حواله پایا و ساتنا را برای مشتریان حقوقی بانک فراهم می سازد و مشتریان می توانند بدون حضور فیزیکی در شعبه از طریق واسطه های ایمن ، کلیه عملیات بانکی مورد نیاز خود را انجام دهند .

در این سامانه خدمات بانكي از طريق كد كاربري و رمز تولیدشده به‌وسیله توكن نرم‌افزاری/سخت‌افزاری در اختيار مشتري قرار مي­گیرد.

مزايا و امكانات اینترنت بانک حقوقی بانک کشاورزی

  • امکان ایجاد دسترسی‌های مجزا به کاربران برای انجام عملیات مالی و گزارش‌گیری
  • امکان دریافت گزارشات دوره‌ای (از زمان افتتاح حساب) و آنلاین از حساب
  • ارائه صورتحساب مبتنی بر كارت
  • سرویس‌های مرتبط  با انتقال وجوه كارتي – حسابي (داخلي و بین‌بانکی”پایا و ساتنا ” به‌صورت انفرادي (حساب به حساب) یا گروهي (فايل گروهي))
  • سرویس‌های استعلام اطلاعات مرتبط با ضمانت‌نامه، رسيد پرداختي، شماره شبا و …
  • سرویس‌های مرتبط با قبوض از قبيل پرداخت قبوض، استعلام قبوض پرداختي و …
  • سرویس‌های مرتبط با چك از قبيل سرویس‌های صیاد( ثبت چک، استعلام چک دریافتی ، تائید چک ، انتقال چک) ، پيگيري دسته‌چک و برگه چك و استعلام چک‌های واگذاري و …
  • سرويس مديريت کانال‌های ارتباطي از قبيل گزارش ريز تراكنش پایانه‌های فروش، تخصيص رمز تلفن‌بانک و …
  • سرویس‌های مرتبط با شارژ تلفن همراه از قبيل خريد شارژ، استعلام شارژهای پرداختي و …
  • سرویس‌های مرتبط با تسهيلات از قبيل پرداخت اقساط تسهيلات، استعلام وضعيت تسهيلات دريافتي و تعهدات ، جدول اقساط و …
  • سرويس مهر آسماني به‌منظور پرداخت وجوه به حساب مؤسسات خاص براي جمع‌آوری کمک‌های مردمي و …
  • سرويس كارتابل شخصي به‌منظور اعمال تنظيمات شخصي براي استفاده از خدمت مذكور

 

فرآیند ارائه  خدمت اینترنت بانک حقوقی بانک کشاورزی

  • مراجعه مشتری به شعبه ، ارائه درخواست کتبی و تكميل فرم درخواست خدمات بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی
  • بررسي فرم‌های مذكور ازلحاظ تكميل اطلاعات درخواستي مشتری و کنترل صحت‌وسقم آن توسط شعبه (در حد عرف بانكي) و تطبيق آن با مفاد بخشنامه اداره كل بانكداري شركتي در خصوص موضوع مذکور.
  • ثبت و فعال­سازی خدمت اينترنت بانك حقوقي در پرتال جامع خدمات بانكداري الكترونيكي بانك براي مشتري شركتي توسط شعبه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.