مسیر رشد صرافی رمزارز بیت‌پین

مدیر مارکتینگ صرافی رمزارز بیت‌پین با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ رمزارز روی این پلتفرم مبادله می‌شوند، از افزایش این تعداد به ۱۷۰ رمزارز خبر داد.

علی داداشیان، مدیر مارکتینگ صرافی  رمزارز بیت‌پین در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداختی در گفت‌وگو با عصربانک با اشاره به اینکه این مجموعه تلاش کرده است سرویس‌های پایداری را به کاربران خود ارائه و آنها را از استفاده از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز کند، گفت: «بیت پین تقریبا دو سال است که در بازار صرافی‌های کریپتو مشغول فعالیت است و در این دوسال بیت‌پین رشد خوبی کرده است و ما توانسته‌ایم از بازیگران اصلی بازار باشیم و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.»

قابلیت‌‎های صرافی رمزارز بیت‌پین

او در رابطه با مزیت رقابتی بیت‌پین نسبت به سایر مجموعه‌های فعال در این حوزه توضیح داد: «بیت‌پین  اپلیکیشن نسخه اندروید وIos  دارد و از لحاظ تجربه کاربری تلاش کرده است همه کاربران را پوشش بدهد. تا فردی که تجربه‌ای هم در این حوزه ندارد، بتواند از سرویس خرید آسان ما استفاده کند و کسی هم که حرفه‌ای‌تر است بتواند از سرویس حرفه‌ای ما استفاده کند.»

داداشیان ادامه داد: «ما در پلتفرم بیت‌پین تنوع بالایی از رمزارزها داریم و حدود ۱۵۰ رمزارز در پلتفرم ما تعریف شده است؛ این عدد به زودی به ۱۷۰ عدد خواهد رسید و سعی می‌کنیم تمام کوین‌های ترند بازار و  سبد کاملی را در بازار کریپتو برای کاربر ایرانی لیست کنیم. علاوه بر این کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند با بیت‌پین واریز و برداشت ریالی انجام بدهند و دغدغه‌ای در این زمینه نخواهند داشت. بیت‌پین همیشه همراه کاربران است و ۲۴ ساعته به صورت تلفنی و چت آنلاین همراه سعی می‌کند مشکلات کاربران را بررسی و حل کند.»

 

صرافی بیت پین

مهم‌ترین چالش صرافی‌های رمزارزی در ایران

مدیر مارکتینگ بیت‌پین در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین چالش صرافی‌های رمزارزی در ایران چیست، گفت: «هنوز نهاد قانون‌گذار مجوزی را برای این حوزه تعریف نکرده است و این بزرگ‌ترین چالش است. طبیعتا وقتی مجوز جدی ارائه نشده برای ما مشکلاتی ایجاد می‌شود. برای مثال حساب‌های اجاره‌ای چالش بزرگی برای ما شده است و بعضی افراد حساب‌های خود را اجاره می‌دهند و نه برای خودشان اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و نه برای ما که کسب‌وکار هستیم.»

او ادامه داد: «یکی دیگر از مشکلات بحث فیشینگ است که حساب‌های کاربران را به خطر می‌اندازد؛ البته خوش‌بختانه تیم فنی و تیم محصول ما زیرساخت‌هایی را فراهم کرده است که ما توانسته‌ایم نرخ حساب‌های اجاره‌ای و نرخ فیشینگ را به حداقل برسانیم و کاربران در بیت‌پین احساس امنیت کنند. یکی دیگر از چالش‌های ما محدودیت‌های جدیدی است که بانک مرکزی برای سقف واریز ایجاد کرده است و این سقف را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته است.»

جایگاه بیت‌پین

داداشیان در ادامه در رابطه با حجم بازار و تراکنش‌های بین‌پین توضیح داد: «با توجه به آمارها و اطلاعات پرداخت‌یارها و سرویس‌هایی که به خدمات ریالی ارائه می‌کنند ما جایگاه دوم را از نظر واریز و برداشت ریالی در این حوزه داریم.»

در ادامه می‌توانید فیلم کامل این مصاحبه را مشاهده کنید:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.