خرید اعتباری BNPL کارنو بانک تجارت چیست؟

شعب بانک تجارت در سراسر کشور آماده ارائه محصول BNPL (خرید اعتباری امروز بخر بعدا پرداخت کن) به مشتریان هستند.

محصول خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه «BNPL» بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید کارکنان سازمان‌ها در دسترس مشتریان قرار دارد.

محصول خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه ( BNPL) بانک تجارت، راهکاری ارزان قیمت و آسان جهت تامین نیاز مالی کوتاه مدت مشتریان است و بابت استفاده از این اعتبار هیچ گونه سودی از مشتری اخذ نمی شود.

تمامی اشخاص حقیقی حقوق بگیر که شرایط بهره‌مندی از محصولات و خدمات بسته ارزش کارکنان( کارنو) را احصا کرده و حداقل دو ماه از واریز حقوق به حساب جاری ایشان نزد بانک تجارت طی واریزی‌های مستمر ماهانه، سپری شده باشد امکان استفاده از محصولBNPL کارنو را که دومین محصول بسته ارزش کارکنان(کارنو) است، دارند.

متقاضیان محصول BNPL در بازه زمانی مشخص تا سقف اعتبار تخصیص داده شده می‌توانند اقدام به خریدکالاهای مورد نظر کرده و پس از پایان بازه زمانی مجاز، بانک نسبت به برداشت و تسویه مبالغ خرید از حساب آن مشتری و تسویه با شرکای تجاری اقدام می‌کند.

پس از اخذ گواهی معتبر امضای دیجیتال در بستر اپلیکیشن امضای تجارت، مراحل مربوط به تشکیل پرونده اعتباری، فعال‌سازی اعتبار، انعقاد قرارداد تامین اعتبار بر پایه عقد مرابحه و اخذ قرارداد لازم الاجرا به عنوان وثیقه به‌صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکشن باجت صورت می‌پذیرد.

زمان تسویه اعتبار تخصیصی مصرف شده سی‌ام ماه و لحاظ 5 روز تنفس است، به طوریکه در تاریخ 30 ام هر ماه و بر اساس خریدهای صورت گرفته در طی ماه توسط مشتری، صورتحساب بازپرداخت بدهی صادر و از زمان صدور صورت حساب، مشتری موظف است طی دوره تنفس (5 روز تقویمی) نسبت به بازپرداخت بدهی اقدام کند.

بانک تلاش کرده است با عقد تفاهم‌نامه و مشارکت بزرگترین پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات اعتباری در این حوزه، بستر جامعی برای رفع نیازهای مشتریان فراهم آورد.

مشتریان می‌توانند از خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه (BNPL) بانک تجارت در شبکه گسترده آنلاین و آفلاین نظیر فروشگاه‌های جانبو، هایپر فامیلی و فروشگاه‌های هفت و سایر وب سایت‌های فروش طرف قرارداد استفاده کنند.

از دیگر مزیت‌های استفاده از خدمت خرید اعتباری کوتاه مدت (BNPL) آن است که مشتریان می توانند تمامی خدمات اعتباری مورد نیاز خود نظیر مشاهده، خرید، تسویه و بازپرداخت را تنها از طریق اپلیکیشن باجت دریافت کنند.

منبع بانک تجارت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.