در سومین گزارش سالانه دیجیپی چه میگذرد؟
هدف از انتشار این گزارش، ارائه پاسخ شفاف به پرسشهای متداول علاقهمندان درباره کیفیت و کمیت فعالیتهای دیجیپی و همچنین ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فینتک و لندتک در کشور است که دیجیپی به عنوان بازیگری نوپا و تاثیرگذار در آن فعالیت میکند.
سومین گزارش عملکرد دیجیپی در حالی منتشر میشود که نیاز به حضور فینتکها به خصوص لندتک ها نقش تاثیرگذار آنها در فراگیری مالی بیش از هر زمان دیگری به چشم میآید. مهمترین سوالی که دیجیپی در این گزارش به دنبال پاسخ به آن بوده، این است که به عنوان یک فینتک تا چه اندازه در تحقق رسالت اصلی خود در فراگیری مالی عمل کرده است.
این گزارش با محوریت و تاکید بر شفافیت تهیه شده و در آن عملکرد یکساله دیجیپی از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۱ به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. اصلیترین محورها و پرسشهای کلیدی که در این گزارش پاسخ داده شده است، در دستهبندیهای زیر خلاصه میشود:
- جایگاه صنعت فینتک در ایران، جهان و منطقه
- الگوهای رفتاری کاربران در استفاده از خدمات دیجیپی به عنوان یک سرویس فناوری مالی
- نحوه استفاده کاربران دیجیپی در استفاده از خدمات اعتباری و خرید اقساطی
- روند تغییر رویکرد کاربران به مفاهیمی همچون خدمات اعتباری، رتبه اعتباری، بازپرداخت، سابقه اعتباری و ردپای دیجیتال
- عملکرد سرویسهای نوپای دیجیپی در سال ۱۴۰۱
- عملیات پشتیبانی کاربران دیجیپی در سال گذشته
- رویدادها و مسئولیتهای اجتماعی دیجیپی در سالی که گذشت
مهمترین دستاوردهای دیجیپی را در نسخه کامل این گزارش مطالعه کنید.