از خاطره بازی منصوری و شهیدی تا رونمایی 4 سرویس جدید آپ

در اولین رویداد سالانه آپ، علاوه بر گزارشی درباره دستاوردهای آپ در 9 سال اخیر، از "آپ کارت"، تغییرات ظاهری اپلیکیشن، بیمه اقساطی روزانه و سرویس تشخیص بیماری از طریق هوش مصنوعی در بستر "حال" رونمایی شد.

شب گذشته «نهم خردادماه 1402» در اولین رویداد سالانه آپ در هتل اسپیناس پالاس، مدیران این مجموعه ضمن تشریح دستاوردها، از 4 سرویس جدید آپ رونمایی کردند و نسخه بازطراحی‌شده این پلتفرم از شکل آزمایشی خارج شد.

در ادامه گزارشی از این رویداد را در عصربانک می‌خوانید:

خاطره بازی منصوری و شهیدی

در ابتدای این مراسم حامد منصوری و مهدی شهیدی از بنیان‌گذاران آپ به صورت ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداختند و ضمن یادآوری چند خاطره از سال‌های تولد آپ تاکید کردند فضای اپلیکیشن آپ از پرداخت فراتر رفته است. منصوری با بیان اینکه «آپ» بزرگترین مجموعه کسب و کار در حوزه فین‌تک است، گفت: خدمات نیکوکارانه در بستر «آپ» از خدمات مهم و نوین این پلتفرم در کشور است. مهدی شهیدی نیز اراده قوی آپ را از نقاط قوت مجموعه دانست و گفت: به زودی طی یک ماه آینده از فضای VOD پیام های صوتی و تصویری در اپلیکیشن «آپ» رونمایی می‌شود. به گفته شهیدی زیرساخت های VOD در «آپ» تهیه شده و قرار است برای مراسم اربعین این سرویس در اختیار کاربران «آپ» قرار گیرد.

 

رویداد سالانه آپ

تبدیل شدن آپ از سوپر اپلیکیشن به هایپراپلیکیشن

در ادامه این مراسم محمدرضا اسکندریون، رئیس هئیت مدیره آسان‌پرداخت گفت: هدف آپ، گسترش و تسهیل خدمات پرداخت‌ الکترونیکی بود تا بتواند طیف گسترده‌‌ای از پرداخت الکترونیکی را در کشور دربرگیرد. تبدیل شدن به توسعه‌یافته‌ترین شرکت پرداخت الکترونیکی در ایران، چشم‌انداز آسان‌پرداخت بود که در کوتاه ترین زمان به آن دست یافتیم.

اسکندریون با بیان اینکه شرکت آسان پرداخت بیشترین سهم را در ارائه خدمات پرداخت آنلاین دارد؛ گفت: آسان پرداخت در شروع با 7 نفر در یک دفتر اجاره ای شروع به کار کرد ولی امروزه بیش از 2 هزار کارمند در شرکت آسان پرداخت و در 11 شرکت زیر مجموعه این هولدینگ مشغول به کار هستند.

به گفته اسکندریون «آپ» با ارائه بیش از 100 سرویس حتی از سوپر اپلیکیشنی هم فراتر رفته و در حال تبدیل شدن به یک هایپراپلیکیشن است.

رویداد سالانه آپ

یک اَپ به وسعت زندگی

در اولین رویداد سالانه «آپ» آرمان فرج‌زاده، مدیر ارشد اجرایی اپلیکیشن آپ و عضو هیئت مدیره آسان پرداخت مسئولیت پذیری، خلاقیت و چابکی را سه رکن اساسی مجموعه «آپ» دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه «آپ» از یک تیم جوان، ایده پرداز و نوآور تشکیل شده است. این پلتفرم سعی دارد با هدف دسترسی آسان کاربران برای امور روزانه یک اپ باشد و  شعار یک اَپ به وسعت زندگی از این موضوع نشات می‌گیرد.

رویداد سالانه آپ

سهم 70درصدی «آپ» از بازار پرداخت ایران

فرج‌زاده از سهم 70درصدی «آپ» در صنعت پرداخت کشور خبر داد و گفت: آپ تاکنون موفق شده به بیش از 62 میلیون شماره خدمات پرداخت ارائه دهد؛ همچنین ارائه خدمات به 21 میلیون کاربران فعال ماهانه و سهم 37 درصدی در کارت به کارت های کشور از دیگر افتخارات مجموعه «آپ» است.

به گفته مدیر ارشد اجرایی آپ؛ این پلتفرم سال گذشته توانسته به دو رکورد دست یابد. ثبت رکورد 9میلیون و 500 هزار تراکنش و ارائه خدمات به 6 میلیون کاربر در یک روز دو رکورد برای این پلتفرم است.

رونمایی از «آپ کارت»

در این مراسم  امیرعلی رئوف پی، مدیر کسب و کارهای فینتک و پیمنت اپلیکیشن ضمن رونمایی از «آپ کارت» گفت: آپ از ابتدا تا به امروز توانسته خدمات فین تکی را به بانک های کشور ارائه کند و همواره در تلاش بوده تا روز به روز بر زنجیره ارزش افزوده خدمات خود بی افزاید. کیف پول آپ همواره سهم بالایی در ثبت تراکنش های خرد انلاین دارد، بنابراین آپ تصمیم گرفت تا به منظور تسهیل تراکنش های خرد افلاین کارت خریدی را ایجاد کند تا بتوان زنجیره ارزش افزوده خود را در بستر کارت‌های شتابی افزایش دهد.

رئوف پی به تفاوت خدمات «آپ کارت» با سرویس های نئوبانکی دیگر اشاره کرد و گفت: «آپ کارت» به عنوان یک پلتفرم تعریف شده و تمامی خدمات آن برای کاربران غیرحضوری تعریف شده است. و تمام خدمات بانکی در یک کارت واحد به نام «آپ کارت» به عنوان یک سوپراپلیکیشن جمع شده است.

 

رویداد سالانه اپ

 

سرویس‌های جذاب «آپ کارت»

همچنین محمد بیگدلی، مدیرمحصول لاین فین‌تک و پیمنت آپ به تشریح خدمات «آپ کارت» پرداخت و گفت: «آپ کارت» با هدف تبدیل شدن به یک کیف پر استفاده برای کاربران طراحی شده است. «آپ کارت» با اتصال به کیف پول «آپ» به عنوان بزرگترین و پر استفاده ترین کیف پول آنلاین کشور، حضور فیزیکی دارد تا بتواند از ولت کاربران در تمام پوزهای کشور استفاده شود. در تمام «آپ کارت» های صادر شده برای کاربران سرویس بازگشت وجه قرار دارد. همچنین علاوه بر موجودی که کاربران در ولت استفاده می‌شود سرویس‌های اعتباری در آپ با استفاده از «آپ کارت» قابل استفاده است تا کاربران خریدهای لذتبخش تری را در این بستر تجربه کنند.

هفته آینده زمان عرضه«آپ کارت»

بیگدلی همچنین به زمان عرضه «آپ کارت» اشاره کرد و گفت: تمامی تست های «آپ کارت» انجام شده و هفته آینده رونمایی از اولین سگمنت‌های کاربران رونمایی خواهد شد. همچنین در نظر داریم تا تیرماه سال جاری همه مردم کشور از «آپ کارت» استفاده کنند.

تحول در ظاهر آپ بعد از 8 سال

علی حیدری ، معاون سرویس های نرم افزاری در این مراسم، تغییر ظاهری پلتفرم آپ بعد از 8 سال را از مهم ترین دستاورد این پلتفرم در سال گذشته عنوان کرد و گفت: از روز اول آپ برمبنای سادگی طراحی شد و همین سادگی عامل موفقیت ما طی این سال ها بود؛ کاربران به همین سادگی عادت کرده بودند بنابراین تغییر ظاهر و نحوه کارکرد این پلتفرم برای ما ریسک داشت.

رویداد سالانه آپ

حیدری ادامه داد: از طرفی توسعه کسب و کار همواره برای تیم ما یک اولویت بود و به عنوان اولین اپلیکیشن در حوزه پرداخت کشور، بخشی از ظرفیت تیم خود را به توسعه کسب و کار اختصاص دادیم و اکنون با بیش از 100 سرویس در صدد باز شدن فضای این پلتفرم برای حضور کسب و کارها و شرکت‌های همکار برآمدیم.

همچنین در تکمیل توضیحات درباره چرایی تغییرات ظاهری اپ، محمد یاراحمدی مدیر محصول این پلتفرم گفت: با تغییر معماری آپ، خدمات دیگری هم به این اپلیکیشن اضافه شده و شیوه پیمایش در این پلتفرم از نسخه قبلی کوتاه تر شده است. همچنین در نسخه جدید آپ، با تعریف آیکون های میانبر، فضای بیشتری برای معرفی سایر خدمات به کاربران وجود دارد.

 

بیمه اقساطی روزانه در بستر آپ

همچنین در رویداد سالانه آپ، سعید صولت، مدیرعامل شرکت آسان بیمه از فراهم شدن شرایط بیمه شخص ثالث به صورت اقساط روزانه در بستر آپ خبر داد و گفت: در حال حاضر این شرایط فعلا برای بیمه شخص ثالث در بستر آپ فراهم شده اما در نظر داریم برای سایر بیمه ها نیز این سرویس ارائه شود. وی افزود: بیمه اقساطی روزانه با 180 قسط متوالی چند 10 هزارتومانی به صورت برداشت مستقیم از حساب کاربران است. بیمه اقساطی ترکیب جذابی از لندتک و اینشورتک و گام بلندی در جهت تحول صنعت دیجیتال بیمه بوده است.

رویداد سالانه آپ

تشخیص بیماری از طریق هوش مصنوعی  

امین دولتی، بنیانگذار «حال» همچنین در رویداد سالانه مجموعه آپ گفت: دغدغه ما ارایه اطلاعات درست در زمینه سلامت است. پلتفرم «حال» مجموعه کاملی از خدمات حوزه پزشکی و سلامت است که در قالب یک پلتفرم آنلاین در بستر آپ ارائه می‌شود.

همچنین مسعود طاهری، هم بنیان گذار این پلتفرم، «حال» را یک پزشک هوشمند معرفی کرد که امکان تشخیص بیماری از طریق هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

رویداد سالانه آپ

وی  گفت: این بستر در تقابل با علم پزشکی نیست؛ فرد بیمار با کوچک‌ترین علائم می‌تواند به صورت آنلاین در کوتاه‌ترین زمان به تشخیص درستی از وضعیت سلامتی خود برسد و با مشاوره پزشکان آنلاین برای درمان به پزشک مربوطه معرفی می‌شود.

در پایان این رویداد، نشست خبری با حضور مدیران آپ برگزار شد و به سوالات رسانه‌ها پاسخ داده شد.

رویداد سالانه آپ

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.