صدور کارت بانکی و افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه بام بانک ملی

مشتریان بانک ملی ایران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام همانند افتتاح حساب مشتری جدید با احراز هویت دیجیتال، صدور کارت بانکی اینترنتی و افتتاح حساب غیرحضوری ارزی بهره مند باشند.

بام با هدف ایجاد تحول در ابزارهای بانکداری و خلق تجربه کاربری جذاب تر برای مشتریان و به عنوان یکی از تجارب موفق بانکداری دیجیتال، امکانات بانکی متفاوت و البته جامعی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از آن دست می توان به بهره گیری از فناوری پلتفرم PWA (وب اپلیکیشن های پیشرو که از نسخه وب سایت به صورت یک اپلیکیشن در صفحه گوشی همراه استفاده کرده و مخاطب را وادار به نصب اپلیکیشن نمی‌کند(، طراحی مینیمال، هوشمندی بیشتر با هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن (استفاده از مکانیزم‌های بازی برای تغییر رفتار کسب و کارها در خارج از فضای بازی) و… اشاره کرد.

در این سامانه کاربران این امکان را دارند که با درخواست غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه، «کارت بانکی مجازی» خود را با امکان تعریف رمز دوم پویا و رمز ثابت دریافت کرده و تراکنش های مدنظرشان را انجام دهند.

همچنین امکان افتتاح حساب ارزی غیرحضوری در سامانه بانکداری دیجیتال برای متقاضیان دریافت ارز مایحتاج ضروری هم فراهم است که این حساب به صورت قرض‌الحسنه پس‌انداز ارزی و به منظور فروش و پرداخت ارز بابت سرفصل تأمین نیازهای ضروری (کد 56) است.

ثبت‌نام با احراز هویت هوشمند دیگر امکان پیشرفته سامانه بام است که با اسکن امضا، اسکن مدارک و… برای کاربران فعال می شود و بدین ترتیب مشتری دیگر برای انجام عملیات بانکی به احراز هویت فیزیکی نیازی نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.