تی بی پلاس نیازهای مختلف اصناف را پوشش می دهد
مدیر عامل بانک تجارت درپاسخ به این سوال که عملکرد هلدینگ تفتا طی مدت اخیر را چگونه ارزیابی می کند اظهار کرد: بانک تجارت طی دوسال گذشته تحولات زیادی را به ویژه در حوزه فناوری تجربه کرد، مجموعه تفتا به عنوان یک نهاد هماهنگ کننده بین همه اجزا و زیر مجموعه هایی که در این حوزه نقش آفرینی می کردند، دچار تحول جدی شده است. این تحول هم به واسطه تحول بازوهایی بوده که در اطراف هلدینگ وجود داشته است. مجموعه خدماتی که امروز شما میبیند در سال 1401 شروع و عرضه شده است و حاکی از حجم کار و گستره تجربه به کار گرفته شده و نیروهای کارامدی است که درشرکت های هلدینگ تفتا از وجودشان استفاده شده و توانستند منشا اثرات متعدد و متفاوتی باشند، در سال گذشته بانک توانست در برخی بخش ها خود را به عنوان پیشتاز مطرح کند و طبیعتا اگر این پیشتازی اتفاق افتاده به واسطه عقبه فنی و مدیران اجرایی و توانمندی بوده که در شرکت های هلدینگ تفتا حضور پیدا کردند و توانستند اسباب این دستاوردهای بزرگ را فراهم کنند.
وی درباره این که آیا شرکت های بیشتری قرار است به تفتا اضافه شوند گفت: بانک تجارت این موضوع را به عنوان یک ضرورت برای خودش تلقی می کند، اگر کسی مراجعه ای به ساختار بانک داشته باشد ملاحظه می کند برای تامین نیازمندی های مشتریان مختلف متولیان مختلفی وجود دارد متولیانی که در هلدینگ تفتا شکل گرفته اند و این چیزی نیست جز توجه به مشتریان.
اخلاقی افزود: برای پاسخگویی به نیازهای مردم نیاز به ابزار است ، این ابزارها امروز نمی تواند بدون تکیه به فناوری نو پاسخ داده شده و طراحی و تولید شود. بنابراین ما ناچاریم به موازات گسترش و تنوع بخشی که در حوزه های مختلف داریم در بخش پشتیبان خودمان این ظرفیت ها را ایجاد کنیم. توسعه این ظرفیت ها به عنوان اولویت اصلی این بانک است در برنامه و بودجه بانک هم این موضوع به وضوح مشهود است شما می توانید این انتظار را داشته باشید که هلدینگ گسترده تر شود.