گستره خدمات پاد از مالی تا سرگرمی/ رونمایی پاد از فراپاد و پاراف

مدیرعامل پاد با اشاره به تنوع خدمات در اکوسیستم پاد گفت: فراپاد و پاراف دو اپلیکیشن زیرمجموعه پاد هستند که به ترتیب در حوزه آموزش الکترونیک و امضای اسناد به بازار عرضه شدند.

حمیدرضا رضاپناه، مدیرعامل “پاد” در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با «عصربانک» با اشاره به روند شکل‌گیری این مجموعه گفت: پاد یک پلتفرم اقتصاد دیجیتال است که در سال 95 با توجه به نیاز بازار با همکاری بانک پاسارگاد و شرکت فناپ به بازار عرضه شد.

رضاپناه افزود: کیف پول و احراز هویت دو پایه اصلی پلتفرم پاد هستند و در زیر مجموعه آن اپلیکیشن پادباکس در زمینه فیلم، موسیقی، سرگرمی و بازی در اختیار خانواده ها قرار گرفته است.

گستره خدمات پاد از مالی تا سرگرمی

حمید رضا رضاپناه، مدیرعامل پاد با اشاره به گستردگی خدمات این پلتفرم برای کاربران، به عصربانک گفت: در پاد علاوه بر خدمات مالی که به مشتریان ارائه می‌شود، راهکارهای حقوقی، زنجیره تامین، حوزه‌های سرگرمی و بازی، حوزه های مالی و مسکن و سلامت نیز با اپلیکیشن های ویژه در دایره خدمات پاد گنجانده شده است.

رضاپناه تصریح کرد: با افزایش خدمات متنوع در پلتفرم پاد، API های ویژه‌ای هم تولید شده است که قابل عرضه به بازار است و شرکت ما این API ها را به شرکت‌های  متقاضی و علاقه‌مند به صورت جداگانه عرضه می‌کند تا خدمات مالی و بانکی آنها در بستر بانک پاسارگاد قرار گیرد.

تسهیلات ویژه مستاجران در پاد

او با بیان اینکه طرح مسکن در پاد این قابلیت را دارد تا بخشی از مشکلات مرتبط با معاملات مالی حوزه مسکن را رفع کند، افزود: در طرح مسکن پاد معاملات مالی حوزه مسکن بین مستاجران و موجران به حداقل می‌رسد و تراکنش‌های ضروری بین طرفین بدون تاخیر صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرعامل پاد، هنگامی که مستاجر قصد جابجایی دارد و به مبلغ کامل ودیعه رهن پرداخت شده دسترسی ندارد، تیم حوزه مسکن پاد وارد شده و ودیعه مورد نظر را در قالب تسهیلات پرداخت می‌کند.این تسهیلات از طریق بسترهای مالی موجود در اکوسیستم پاد پرداخت شده و در بازه زمانی سه‌ماهه بازپس گرفته می‌شود.

فراپاد؛ بستر یادگیری به روش الکترونیکی

او با اشاره به مهمترین خدمات ارائه شده پاد در نمایشگاه الکامپ، گفت: مهم‌ترین خدمت ما در حوزه آموزش با نام فراپاد است؛ این اپلیکیشن قابلیت این را دارد تا از ابتدای پیش ثبت‌نام تا انتهای دوره، روند یادگیری را با مدیریت اجرایی برنامه‌های آموزشی در درون یک خانواده، سازمان و جامعه تسهیل ‌کند.

رضاپناه با بیان اینکه اپلیکیشن فراپاد یک بستر یادگیری به روش الکترونیک است، گفت: هدف پلتفرم آموزش فراپاد ارایه ابزارهایی جهت الکترونیکی شدن فرآیند یادگیری است.

رونمایی پاد از فراپاد و پاراف

پاراف؛ فضای امن امضای دیجیتال اسناد

مدیرعامل پاد همچنین اپلیکیشن پاراف را دومین خدمت ارائه شده پاد در نمایشگاه الکامپ معرفی کرد و گفت: پاراف یک اپلیکیشن حقوقی است که دغدغه امضای دیجیتال را در قراردادهای مالی رفع کرده است.

رضاپناه با بیان اینکه با اپلیکیشن پاراف می‌توان اسناد را کاملا امن و قانونی امضا کرد و از هویت فرد مقابل در امضای سند، اطمینان کامل داشت؛ افزود: همچنین در کنار پاراف فضایی تحت عنوان مداد نیز طراحی شده تا فرایند کاغذبازی در قراردادهای حقوقی حذف شود.

امکان افتتاح حساب در ویپاد و زیپاد

مدیرعامل پاد، خدمات مالی پاد را به دو بخش تقسیم کرد و گفت: ویپاد و زیپاد دو آَپ حوزه مالی بانک پاسارگاد هستند که به ترتیب برای حوزه بزرگسال و کودک طراحی شده؛ در زیپاد علاوه بر اینکه امکان کنترل حساب کودک برای والدین فراهم است، امکان کنترل والدین بر محتوای قابل استفاده، سرگرمی و بازی کودک نیز فراهم شده است.

خدمات مدیریت ثروت در پاد

رضاپناه در پایان به چشم‌انداز توسعه‌ای پاد اشاره کرد و گفت: بازار پیش رو قطعا بازار رو به توسعه است و تمام خدمات ما نیازمند بروزرسانی و پیشرفت است، اما این نیاز بیشتر در بخش مدیریت ثروت احساس می‌شود که در آینده نزدیک این حوزه هم برای خانواده و جوانان توسعه داده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.