جی‌ اس‌ اس‌ تک؛ پشتیبانی از تجهیزات بانکی

مدیرعامل شرکت جی‌اس‌اس‌تک در گفت‌وگو با عصربانک عنوان کرد: رسالت ما این است که در بازار‌های جدید نیز ورود پیدا کنیم و پشتیبانی تنها مختص تجهیزات هلدینگ GSS نباشد.

آزاده جعفری، مدیرعامل شرکت جی‌اس‌اس‌تک (گرایش تازه پارس) در حاشیه همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال که در برج میلاد برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با عصربانک با اشاره به فعالیت این شرکت اظهار داشت: این شرکت پشتیبانی از تجهیزات بانکی، کامپیوتری، ATM، دستگاه صدور کارت و آنی بانک که توسط هلدینگ GSS به فروش می‌رسد را انجام می دهد.

وی ادامه داد: این شرکت از سال ۹۲ به صورت تخصصی در حوزه پشتیبانی تاسیس شده و با توجه به تنوع دستگاه‌ها، تا به حال پشتیبانی از ۲۴ هزار دستگاه را انجام داده است که با توجه به میزان فروش میزان پشتیبانی تجهیزات هم بیشتر می‌شود.

ورود به بازارهای جدید

مدیرعامل شرکت جی‌اس‌اس‌تک عنوان کرد: رسالت ما این است که در بازار‌های جدید نیز ورود پیدا کنیم و پشتیانی تنها مختص تجهیزات هلدینگ GSS نباشد بلکه پشتیبانی تجهیزات و شعب بانکی را نیز انجام دهیم و دیگر انحصاری نباشیم و با پشتیبانی از دیگر تجهیزات، تخصص خود در زمینه پشتیبانی را ارتقا دهیم.

چالش‌های جی‌اس‌اس‌تک

جعفری با اشاره به چالش های حوزه پشتیبانی گفت: دستمزد نیروی انسانی و خروج نیروی انسانی از چالش‌های حوزه پشتیبانی است .

وی افزود: در حوزه پشتیبانی نرخ ارز و تامین قطعه چالش است، چرا که سعی می شود قطعه با کیفیت مناسب و قیمت تمام شده را کنترل کنیم. از اینرو شرکت‌ها به این سمت می روند تا قیمت‌ها در حوزه پشتیبانی متناسب شود تا زیان دهی را پوشش دهند.

برنامه‌های آتی جی‌اس‌اس‌تک

مدیرعامل شرکت جی‌اس‌اس‌تک خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ نیرو در تهران و شهرستان‌ها داریم که به صورت تخصصی در حوزه پشتیبانی کار می کنند؛ همچنین توسعه بازار و افزایش توان فنی نیروی انسانی را دنبال می کنیم و در این راستا آموزش نیروی انسانی اولویت دارد که از دفاتر تهران این کار آغاز شده تا با افزایش تخصص نیروها در حوزه بانکی، اثربخشی را بالا ببریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.