از هوش مصنوعی آرتین توسن تکنو تا MONEYTECH IAD مانی تک و SHOPPIN شاپ

در رویداد دو روزه فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال توسن تکنو، شاپ و مانی‌تک با معرفی راهکارهای متنوع خود در کارگاه‌ها حضور فعالی داشتند.

در اولین رویداد فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال که با حمایت گروه توسن برگزار شد، شرکت‌های توسن‌تکنو، شاپ و مانی‌تک نیز حضور چشمگیری داشتند.

در این رویداد، محمد مظاهری، مدیرعامل توس‌تکنو در سخنرانی به موضوع فرصت‌های اقتصاد دیجیتال در فروشگاه‌های یکپارچه اشاره کرد. علاوه بر این توسن‌تکنو ۴ کارگاه و مانی‌تک و شاپ هر کدام یک کارگاه در این رویداد برگزار کردند که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

نقش سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک توسن‌تکنو در کاهش هزینه  PSPها

حامد فرزانه فر، سرپرست فین‌تک و پرداخت توسن تکنو در روز دوم همایش “فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال”، با تاکید بر لزوم کاهش هزینه‌های PSPها اظهار داشت: برای PSPها مهمترین موضوع زمان و تعداد پرسنل است که بواسطه سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک می توان تا حد زیادی با کاهش زمان، هزینه پروسه‌های انسانی را کاهش داد.

 توسن

وی با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک یا  TECHSTORE، امکان مدیریت و پایش پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند را فراهم‌ می‌کند تصریح کرد: دریافت اطلاعاتی شامل تعداد دستگاه‌های آنلاین، آفلاین و فعال، جستجو و مشاهده محل دستگاه‌ها، تعداد دستگاه‌ها براساس مدل و برند آنها و قابلیت سفارشی نمودن براساس نیاز پذیرنده تنها بخشی از قابلیت این سامانه مدیریتی است.

سرپرست فین تک و پرداخت توسن‌تکنو همچنین افزود: جهت رضایتمندی هرچه بیشتر پذیرنده ها، اطلاع رسانی بر روی دستگاه‌ها، آگاهی از خرابی یا نیازهای دستگاه مانند رسید، با سرعت بالا و استفاده از داده‌ها جهت آنالیز پذیرنده‌ها نیز فعال شده است.

طراحی TECHNO ITM مطابق با استانداردهای روز دنیا

 در ادامه کارگاه‌های روز دوم، میثم هاشمی، سرپرست ماشین های بانکی توسن‌تکنو، با بیان اینکه راهکار نرم‌افزاری ماشین‌های بانکی یا TECHNO ITM مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است اظهار داشت: نرم افزار این امکان را به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری می‌دهد که به مشتریان خود خدماتی یکپارچه ارائه کنند.

 توسن

وی با اشاره به ضرورت توسعه راهکار TECHNO ITM گفت: قدیمی بودن سخت‌افزارهای موجود، تکنولوژی‌های منسوخ شده در نرم‌افزارهای موجود و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده در کنار سرویس‌های بانکی که سبب کاهش هزینه و افزایش درآمد می‌شود ضرورت بروز رسانی ITM ها را بیش از پیش کرده است.

سرپرست ماشین‌های بانکی توسن‌ تکنو همچنین افزود: پشتیبانی از انواع دیوایس‌ها و سخت‌افزارهای ضعیف و سیستم‌های عامل از مزایای راهکار TECHNO ITM است.

هاشمی سپس با بیان اینکه چگونه راهکار  ITM سبب کاهش هزینه ها و افزایش درآمدی می شود گفت: با ارائه قابلیت‌های سرویس های موجود بانک، بر روی ماشین های بانکی و ارائه سرویس های ارزش افزوده در کنار سرویس های بانکی، می‌توان شاهد کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بود.

مشتریان حوزه بانکی مانیتورینگ +TECHNO EYE روز به روز در حال افزایش است

فرناز صفایی نیک، سرپرست سیستم های بانکی توسن تکنو ارائه دهنده بعدی کارگاه‌ها بود. او در کارگاه راهکار پایش تراکنش‌ها و ماشین های بانکی، با اشاره به ظرفیت + TECHNO EYE گفت: خدمات پایش لحظه ای شامل قطعات سخت افزاری، پایش لحظه ای نرم افزار و منابع دستگاه، پایش تراکنش‌های بانکی و موجودی کاست از قابلیت این راهکار می باشد.

 توسن

وی همچنین بیان کرد: خدمات پایش لحظه ای ماشین و قطعات در یک صفحه نیز از دیگر قابلیت های +TECHNO EYE است که وضعیت دستگاه ها در شرایط سالم، ناسالم و نیازمند توجه را گزارش می کند.

سرپرست سیستم های بانکی توسن تکنو سپس با اشاره به مشتریان حوزه بانکی مانیتورینگ افزود: در حال حاضر بیش از 2300 ماشین بانکی در بانک‌های مختلف کشور  توسط راهکار +TECHNO EYE در حال پایش و رصد هستند.

سرویس تسویه آنی از مزایای مهم مانی تک برای بانکهاست

کارگاه بعدی مربوط به مانی‌تک بود. سمیرا ناصری، مدیر بازاریابی دیجیتال شرکت مانی‌تک در کارگاه پلتفرم MONEYTECH IAD با اشاره به مزایای مانی‌تک برای بانک ها اظهار داشت: صرفه جویی کارمزدی برای بانک ها، کاهش هزینه های عملیاتی  ATMها، برندینگ بانک‌ها، کاهش چالش‌های عملیاتی و مدیریت شبکه ATM ها و فرصت بیشتر برای توسعه پلتفرم های جدید برای ارائه خدمات بخشی از مزایا راهکار MONEYTECH IAD هستند.

 توسن

وی همچنین افزود: سرویس توسعه آنی، ثبت نام اینترنتی در کوتاه ترین زمان، اپلیکیشن موبایلی،  شبکه و زیرساخت از دیگر مزایای مانی تک برای دارندگان دستگاه های بانکی است که به صورت شبانه روزی نیز فعال است.

هوش مصنوعی آرتین

گلشن افضلی، سرپرست پروژه های هوش مصنوعی توسن تکنو در ادامه کارگاه‌های توسن، با اشاره به ظرفیت های هوش مصنوعی آرتین در توسعه کسب و کار اظهار داشت: تجهیز به سیستم تردد برمبنای تشخیص چهره، سیستم پرداخت وندینگ ماشین براساس تشخیص چهره و چت بات از مزایای استفاده از پلتفرم ARTIN است.

 توسن

وی بیان کرد: امکان گفتگوی آنلاین به صورت Local با حفظ حریم شخصی و امکان چت بر روی تصویر و همچنین تجلیل داده ها با هدف استخدام الگوریتم‌های خاص از دیگر مزایای بهره مندی از این پلتفرم است.

سرپرست پروژه های هوش مصنوعی توسن تکنو تاکید کرد: بواسطه بهره مندی از تکنولوژی‌های روز و تجربه کاری چندین در حوزه هوش مصنوعی، همه محصولات گواهی دانش بنیان نوع ۱ را دارا می باشند.

کاهش صف تماس از مزایای استفاده از چت بات ARTIN است

در ادامه نیز سحر سوقندی، کارشناس محصول سرپرست پروژه های هوش مصنوعی توسن تکنو، با اشاره به چالش های پیاده سازی چت بات تصریح کرد: نگرانی کارشناسان مرکز تماس، تمایل برخی کاربران جهت تعامل با عامل انسانی، پاسخگویی بصورت شخصی سازی از جمله مشکلات پیاده سازی چت بات هاست.

 توسن

وی سپس به مزایای استفاده از چت بات اشاره کرد گفت: کاهش صف تماس، قابلیت استفاده برای تمام افراد و پاسخ به سوالات در حالات مختلف از مزایای استفاده از چت بات است.

سوقندی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر این نرم افزار در بانک آینده، بانک رفاه، شرکت مانی تک و شاپین پیاده‌سازی و مراحل عملیاتی خود را طی می‌کند.

در شاپین اطلاعات به صورت یکپارچه قابل ذخیره سازی است

در ادامه کارگاه‌ها مرتضی غفاری، مدیر بازاریابی و فروش شاپ اظهار داشت: شاپین راهکاریست برای مدیریت فروشگاه که امکان صدور و پرداخت فاکتور، پشتیبانی از انـــواع روش‌ های پـرداخت، حسابداری، انبارداری، سفـارش آنلاین کـالـا از تـأمیـن کـنـنـده و … را بـرای صاحبان کـسـب و کارهـا فـراهـم می‌‌نماید.

توسن

وی بیان کرد: ساماندهی کسب و کارها و ارائه راهبرد آینده پژوهانه از مهم ترین امکانات شاپین برای پذیرنده هاست.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت شاپ با اشاره به مزیت ذخیره سازی شاپین افزود: با این نرم افزار اطلاعات به صورت یکپارچه و مدیریت حساب ها به صورت باز قابل ذخیره سازی است.

غفاری همچنین تصریح کرد: موضوع دیگری که در شاپین بسیار کاربردی است، بحث شفافیت پذیرنده و تعداد محصولاتی است که به همراه فاکتور ثبت می کند که از این طریق اقلام ضروری به صورت ثابت شناسایی می شوند.

۹۰۰ فروشگاه در سراسر کشور مجهز به راهکار شاپین هستند

همچنین در ادامه امیرحسین ‌جمشیدی، کارشناس برنامه ریزی شرکت شاپ، در کارگاه راهکار شاپین(SHOPPIN) ، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۰۰ فروشگاه به راهکار شاپین مجهز شده‌ است که با نظارت و پایش صورت گرفته بر پذیرنده ها اکنون حدود ۹۰۰ نقطه در سراسر کشور با مشارکت PSP ها مجهز به راهکار شاپین شده‌اند.

توسن

وی بیان کرد: ۴۲ میلیون فاکتور ثبت شده در این سامانه وجود دارد که ۷۰ درصد آنها فاکتورهایی هستند که به همراه لیست اقلام خریداری شده، به ثبت رسیده اند.

کارشناس برنامه ریزی شرکت شاپ گفت: در حال حاضر راهکار شاپین یک جز است که تلاش دارد کل را در برگیرد تا جایی که بتوان آن را به یک پلتفرم تبدیل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.