موفقیت شرکت «پارسا» در توسعه شبکه خودپردازهای خارج از شعب

با عملکرد موفق شرکت پردازش الکترونیک راشد سامانه (پارسا) در توسعه شبکه خودپردازهای خارج از شعب، دستگاه‌های ATM فعال در خارج از شعب بانک پاسارگاد جزو پربازده‌ترین دستگاه‌ها در شبکه بانکی کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، طبق گزارش بانک مرکزی، بانک پاسارگاد رتبه اول شبکه بانکی کشور را از نظر تعداد تراکنش برای دومین سال به‌دست آورده است.

بر اساس گزارش‌های منتشره در وب‌سایت بانک مرکزی، در پایان سال گذشته ۶۰ هزار و ۵۰۰ عدد دستگاه خودپرداز در شبکه بانکی کشور فعال بوده و تعداد خودپردازهای متصل به بانک پاسارگاد، حدود ۴ درصد از این شبکه را تشکیل داده است.

در سال ۱۴۰۱ تعداد تراکنش‌های انجام‌شده روی کل دستگاه‌های خودپرداز فعال در شبکه بانکی کشور نزدیک به ۶ میلیارد بوده و بالغ بر ۷ درصد از این تعداد تراکنش‌ها، روی دستگاه‌های خودپرداز متصل به بانک پاسارگاد انجام شده است.

بر همین اساس در سال ۱۴۰۱ از نظر میانگین تعداد تراکنش انجام‌شده روی یک دستگاه خودپرداز، بانک پاسارگاد با بیش از ۱۹۵هزار عدد تراکنش انجام‌شده روی هر خودپرداز، برای دومین سال پیاپی در رتبه اول شبکه بانکی کشور قرار گرفته است.

همچنین در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵ درصد از مبالغ تراکنش‌های انجام‌شده روی شبکه خودپردازهای بانکی کشور با استفاده از خودپردازهای بانک پاسارگاد انجام شده است؛ از نظر میانگین مبالغ تراکنش‌های انجام‌شده روی یک دستگاه خودپرداز، بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۱ در رتبه سوم قرار گرفته، در حالی‌که در سال ۱۴۰۰ در رتبه چهارم شبکه بانکی کشور قرار داشته است.

این رتبه‌ها نشان‌دهنده این است که دستگاه‌های خودپرداز فعال در خارج از شعب بانک پاسارگاد، جزو پربازده‌ترین دستگاه‌ها در شبکه بانکی کشور محسوب می‌شوند.

این دستاورد بیانگر عملکرد موفق شرکت پردازش الکترونیک راشد سامانه (پارسا) از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ، در توسعه شبکه خودپردازهای خارج از شعب است.

شرکت پارسا با توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری Cash Management‌ و GIS و با اتکا به توانمندی‌های داخلی خود به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، ضمن بهره‌برداری از این سامانه‌ها در مکان‌یابی مناسب و با برنامه‌ریزی برای پول‌گذاری بهینه در دستگاه‌های خودپرداز و پرستاری مناسب از آن‌ها، موجب شده تا میزان تراکنش‌های انجام‌شده روی خودپردازها توسط دارندگان کارت‌های سایر بانک‌ها، بسیار بالاتر از بانک‌های دیگر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.