«آرک»؛ بستر بانکداری باز سیمرغ تجارت

یکی از ویژگی‌های «آرک» این است که خدمات را طبق نیازهای مشتری کاملا سفارشی‌سازی کرده و سپس به ارائه سرویس می‌پردازد.

«آرک» پلتفرم بانکداری باز بانک تجارت است و سرویس‌های بانک تجارت را به همراه ارزش افزوده‌ای که این پلتفرم ایجاد می‌کند به مشتریان ارائه می‌دهد.

ما در عصربانک برای آشنایی بیشتر با «آرک» به سراغ عاطفه فتحی، معاون توسعه کسب و کار سیمرغ تجارت رفتیم.

معاون توسعه کسب و کار سیمرغ تجارت درباره این محصول گفت: یکی از ویژگی‌های «آرک» این است که خدمات را طبق نیازهای مشتری کاملا  سفارشی سازی کرده و سپس به ارائه سرویس می پردازد و با ترکیب کردن این خدمات ارزش افزوده جدیدی برای آن ایجاد می‌کند. آرک یک پورتفوی کامل از سرویس ها دارد.

وی افزود: این سرویس از SLA ) موافقت‌نامه سطح خدمات(  بالا برخوردار است و جدای از اینکه خدمات را از بانک تجارت دریافت می کند از سطح پایداری بسیار مطلوبط بهره برده و پشتیبانی 24*7 برای مشتریان دارد.

فتحی گفت: بانکداری باز بانک تجارت، از “آنبوردینگ” بسیار سریع و راحتی برخوردار است و مشتری از زمان درخواست تا اینکه به صورت عملیاتی به سرویس آرک متصل شود زمان بسیار کوتاهی طی می‌کند. همچنین بر اساس استانداردهای روز دنیا در این حوزه خدمات ارائه شده است که یکی از مهمترین آن ها استاندارد جهانی PSD2 است .

فتحی درباره اینکه چه ویژگی‌هایی این محصول را از نمونه‌های مشابه متمایز می کند گفت: شخصی سازی سرویس‌ها برای مشتری و ترکیب این خدمات برای خلق ارزش بیشتر، جزو موضوعاتی است که این پلتفرم را ممتاز کرده است.

معاون توسعه کسب و کار سیمرغ تجارت درباره مشتریان فعلی «آرک» اظهار کرد: از مشتریان این پلتفرم می توان به فرابوم، فینوتک، سندباد، شاهین اشاره کرد، همین طور آرک در حال حاضر به مشتریانی که هاب نیستند نیز سرویس می‌دهد که از آنها می توان صندوق بازنشستگی نفت، شرکت جیبیت، جیبی مو، دیجی پی، پی راد و … را برشمرد.

فتحی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های آتی آرک، افزایش فعالیت از حوزه بانکداری باز و ارائه خدمات به عنوان BANKING AS A SERVICE   (BaaS)  است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.