همه چیز درباره خدمات پزشکی اقساطی آپ

مدیرعامل سرویس «حال»، خدمات پزشکی اقساطی آپ را از مهمترین سرویس‌های آپ دانست و افزود: ارائه خدمات اقساطی  به علت ماهیت فین‌تکی آپ ، مورد استقبال خوب کاربران  اپلیکیشن قرار گرفته است.

سرویس پزشکی «حال» از سال 97 در اپلیکیشن آپ عرضه شده است. «حال» هم اکنون 14 سرویس به کاربران ارائه می‌کند. ما در عصربانک برای آشنایی بیشتر با سرویس‌های آپ مثل خدمات پزشکی اقساطی آپ و پزشکی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی با امین دولتی، مدیرعامل «حال» دیداری داشتیم.

سرویس«حال»

امین دولتی درباره سرویس‌های حال به «عصر بانک»  گفت: طی شش سال گذشته 14 سرویس به «حال» اضافه شده که خدمات 5 سرویس به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

دولتی افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای و پزشکی، نوبت‌دهی حضوری مطب‌ها، آزمایش در منزل، پزشک و پرستار در منزل، ارسال دارو و نسخه الکترونیک برای کاربران و سرویس اقساطی از جمله سرویس‌های پولی «حال» هستند؛ همچنین ارائه خدمات دستار پزشکی، پزشکی هوشمند و تشخیص آنلاین بیماری، تالار گفتگو، تقویم بارداری و قاعدگی، ارائه رژیم غذایی و ورزشی، تست روانشناسی، تست آنلاین دیابت، رباط بررسی تداخل دارویی، یاد آور نسخه و دارو، پرونده الکترونیک و نسخه دهی آنلاین از سرویس‌های رایگان «حال» در اپلیکیشن آپ است.

خدمات پزشکی اقساطی «حال»

او ارائه خدمات پزشکی اقساطی آپ را از مهمترین سرویس‌های «حال» دانست و افزود: ارائه خدمات اقساطی  به علت ماهیت فین‌تکی آپ ، مورد استقبال خوب کاربران  اپلیکیشن آپ قرار گرفته است.

سرویس اقساطی «حال» برای تمام بیماری‌ها

مدیرعامل سرویس «حال» اپلیکیشن آپ در ادامه خدمات ارائه شده از طریق سرویس اقساطی «حال» را برشمرد و افزود: این امکان برای کاربران وجود دارد که تمامی خدمات پزشکی ارائه شده در سرویس «حال» را به صورت اقساطی دریافت کنند؛ در واقع کلیه خدمات پزشکی از آزمایشات، چشم پزشکی، جراحی‌های صورت و بدن، شیمی درمانی تا پوست، مو و زیبایی که هزینه آن بالای 5 میلیون تومان باشد برای تمام کاربران در سراسر ایران به صورت اقساطی در سرویس «حال» اپلیکیشن آپ ارائه می‌شود.

خدمات اقساطی پزشکی «حال» در سراسر ایران

دولتی با بیان اینکه مراکز ارائه خدمات اقساطی پزشکی در سرویس «حال» مشمول تمام مراکز استان‌های ایران می‌شود، گفت: به تازگی «حال» با کمک آپ مراکز جدیدی در استان‌های زنجان، اردبیل و رشت هم دایره کرده است؛ همچنین مراکز ارائه خدمات در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، خوزستان، اهواز نیز به تازگی کامل شده است و تقریبا تمامی مراکز استان ها در حال حاضر تحت پوشش أقساط حال می‌باشند.

دریافت وام درمانی از 5 تا 50 میلیون از «حال»

او با بیان اینکه سرویس «حال» در اپلیکیشن آپ راحت‌ترین مسیر را برای دریافت اعتبار برای کاربران ایجاد کرده است، گفت: کاربران می‌توانند برای دریافت اعتبار از 5 تا 50 میلیون تومان با ثبت درخواست در سرویس «حال» و با ارائه فیزیکی یک چک صیادی به عنوان ضمانت، ظرف مدت 24 ساعت حساب کاربری خود را شارژ کرده و اعتبار خود را دریافت کنند. دولتی در ادامه تاکید کرد که کاربران برای دریافت وام حتما نباید چک خود را ارئه دهند بلکه دریافت اعتبار با چک صیادی شخص دیگر هم امکان‌پذیر است؛ ضمن اینکه این اعتبار‌ها به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود. مدیرعامل سرویس «حال» اپلیکیشن آپ به دوره بازگشت اعتبار «حال» اشاره کرد و گفت: دوره بازگشت وام‌ها برای کاربران از 6 تا 18 ماه با نرخ سود 4درصد تعیین شده است.

 

خدمات پزشکی اقساطی آپ

پزشک هوشمند؛ تشخیص بیماری به کمک هوش مصنوعی

دولتی با بیان اینکه در سرویس پزشک هوشمند از هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری کاربران استفاده شده است، تصریح کرد: سرویس پزشکی هوشمند «حال» با دیتابیس بزرگی که بیش از یکسال بر روی آن کار شده و با کمک هوش مصنوعی ارائه می‌شود.  در این سرویس کاربر در هر ساعتی از شبانه روز به صورت 24 ساعته می‌تواند با ثبت علائم خود و پرسش و پاسخ بر اساس تشخیص هوش مصنوعی از 5 بیماری احتمالی خود با خبر ‌شود و همزمان یک پزشک نیز که به آن معرفی شده با کاربر ارتباط می‌گیرد و مشاوره آنلاین خود را در اختیار بیمار قرار می‌دهد.

استفاده روزانه هزار کاربر از سرویس رایگان پزشک هوشمند «حال»

او با بیان اینکه روزانه نزدیک به هزار نفر از سرویس پزشک هوشمند استفاده می‌کنند، تاکید کرد: سرویس پزشک هوشمند «حال» به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته که در مدت سه ماهه بیش از 85 درصد رضایت پاسخگویی را برای کاربران و پزشکان به دنبال داشته است.

مدیرعامل سرویس «حال» اپلیکیشن آپ در انتها به برنامه های آتی این مجموعه نیز اشاره کرد و به عصربانک گفت: در نظر داریم ارائه سرویس اقساطی و خط اعتباری را در مجموعه آپ گسترش داده تا ضمن جلب رضایت بیشتر کاربران آپ، ارائه خدمات آسان دراین مجموعه را توسعه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.