نمایش رئالیتی شوی “کارمانی” کارن کراد به زودی از فیلیمو

کارمانی یک رئالیتی‌ شو در حوزه تامین مالی جمعی است و قرار است این نوع از سرمایه‌‌ گذاری را به عموم مردم معرفی کند. این رئالیتی شو در حال حاضر در مرحله تولید است و به زودی از فیلیمو پخش خواهد شد.

رویداد رونمایی از رئالیتی شوی “کارمانی” چهارشنبه، ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ الی ۱۹ در هتل اسپیناس پالاس با حضور مهمانان، سرمایه‌گذاران و رسانه‌ها برگزار شد.

در این رویداد محمدرضا رضائیان تهیه کننده کارمانی به عصربانک گفت: کارمانی یک رئالیتی شو در حوزه تامین مالی است که قرار است مفاهیم اقتصادی و سرمایه گذاری را به زبان ساده‌تر به مخاطب ارائه دهد.

وی در ادامه افزود: در این برنامه قرار است امکان جذب سرمایه برای کسب و کارها و همچنین امکان سرمایه‌گذاری مشاغل سودده برای مخاطبین عام فراهم شود.

رضائیان با اعلام اینکه این برنامه در ۲۵ قسمت در حال تولید است، خاطرنشان کرد: هدف ما از تولید ابن برنامه این است که مخاطب به جای سرمایه‌گذاری روی سکه و دلار بتواند با حداقل سرمایه خود در پروژه‌های مختلف سهیم شود و ضمن کمک به چرخه تولید، به سوددهی برسد.

در ادامه علی عمیدی مدیر عامل شرکت کارن کراد به عصربانک گفت: شرکت کارن کراد از سال ۹۷ تاسیس شد و توانست در سال ۹۹ توانست با اخذ مجوز، به کار خود در زمینه تامین مالی جمعی ادامه دهد. در این مسیر سال گذشته ۵ هزار متقاضی، سرمایه‌گذاری خود را با مبلغی بالای ۵۰ میلیارد تومان شروع کردند. 

کارمانی

وی در ادامه اظهار داشت: این مبالغ در گردش بوده و در حوزه کسب و کار واقعی سرمایه‌گذاری شده است که با تامین منابع اولیه، کسب و کارها به سوددهی رسیده‌اند و این سود را با بقیه سهیم شده‌اند.

مدیرعامل کارن کراد در ادامه یادآور شد: مردم می‌توانند با این علم و ابزار جدید و مفاهیم ساده‌تر اقتصادی با ۵۰۰ هزار تومان روی هر طرح با مشخصات ویژه سرمایه‌گذاری کنند که بعضا شاید این سرمایه‌گذاری از صندوق‌های سهامی سوددهی بیشتری داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه قرار است ادبیات مالی و سرمایه‌گذاری به زبان ساده‌تر به مردم انتقال یابد، افزود: در ابتدا ما با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کردیم اما در حال حاضر هیچ محدودیتی برای همکاری و سرمایه‌گذاری با سایر شرکت‌ها نداریم و همه شرکت‌ها با عنوان‌های مختلف حتی شرکت‌های هنری و سینمایی می‌توانند با ما همکاری داشته باشند و سرمایه‌گذاری کنند .لازم به ذکر است، این رئالیتی شو با نام کارمانی قرار است با همکاری مجموعه فیلیمو در ۲۵ قسمت، طی سه هفته آینده پخش شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.