رشد فروش بیمه سامان همراه با افزایش رضایت مشتریان
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، عبدالرسول عطایی در دیدار روسای شعب شرکت با اشاره به این که برنامه راهبردی بیمه سامان به منظور توسعه تعاملات شعب با نمایندگان تدوین و ابلاغ شده است، اظهار کرد: استراتژی شرکت بیمه سامان، فروش بیمه های خرد و است و نقش شبکه فروش در عملیاتی کردن این استراتژی بسیار چشمگیر است.
وی با بیان این که ارائه خدمات بیمه ای به سازمان ها و نهادها نیز همچنان در دستور کار بیمه سامان است، اظهار کرد: توسعه کسب و کار نمایندگی ها، یک اصل پذیرفته شده در شرکت بیمه سامان است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
عطایی با بیان این که شرکت بیمه سامان به لزوم آموزش مستمر شبکه فروش اعتقاد راسخ دارد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی پیاپی و نیز پایش مستمر نمایندگان، همواره در جریان است، چرا که راه بهینه سازی پرتفوی شرکت از همین مسیر می گذرد.
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با اشاره به این که شرکت به دنبال نوآوری در محصولات و بهبود شیوه ارائه خدمات به مشتریان است، افزود: استراتژی و نحوه عملکرد شرکت بیمه سامان در بازار نسبت به سایر رقبا، متمایز است و در تلاش است که کارآمد، ماندگار و مستمر فعالیت کند.
در این نشست که در حاشیه تور ۵ روزه آموزشی و تفریحی شبکه فروش شرکت بیمه سامان در نوشهر با حضور مشاور مدیر عامل، مدیر بازاریابی، مدیر فروش و مدیر پشتیبانی برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد فروش شش ماه گذشته روسای شعب نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند .