وفاداری مشتریان با محصولات نوین بانکداری دیجیتال
حسام حبیب اله با حضور در غرفه بانک شهر در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در جزیره کیش برگزار میشود، با اشاره به اینکه امروز بانکها و موسسات مالی در راستای توسعه فراگیری مالی در کشور حرکت میکنند، افزود:تمامی این اقدامات فناورانه برای این است که شهروندان بتوانند به سهولت از خدمات بانکی و مالی استفاده کنند.
حبیب اله تصریح کرد: بانکها باید محصولات و ابزارهای دیجیتال را برای وفادارسازی مشتریان خود طراحی، ایجاد و توسعه دهند تا بتوانیم ضمن افزایش روزافزون رضایتمندی آنان در تحقق اهداف بلند مدت خود به درستی حرکت کنیم.
وی با تاکید بر حضور با برنامه و متمایز معاونت فناوری اطلاعات بانک شهر در یکی از بزرگترین رویداد بانکی کشور، ادامه داد: همکاران این معاونت با ارائه محصولات جدید به خصوص در حوزه پرداخت الکترونیک ، تلاشی بسیار برای تسهیل دریافت خدمات از سوی شهروندان داشته اند.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با تشریح محصولات نوین ارائه شده در این نمایشگاه تصریح کرد: محصول اول پلتفرم هوشمندسازی مانیتورینگ سرویسها در شعب و شهرنت های بانک شهر در سراسر کشور میباشد و محصول دوم یک نرم افزار کاربردی در حوزه خدمات شهری بر بستر کیف پول یکپارچه شهری با نام “اسمارتیز” است.
وی با اشاره به اینکه فقدان یک محصول نوین در حوزه پرداخت خرد را احساس می کردیم، تشریح کرد: با توجه به تحقیقاتی که در سطح خدمات بانک و نیازسنجی مشتریان انجام گردید، محصولی با عنوان اسمارتیز طراحی و نامگذاری شد.
حبیب اله ادامه داد: ویژگی این محصول ارائه خدمات شهری در هر شهری برای مخاطب خود می باشد که در این نمایشگاه نسخه اولیه آن ارائه شده و طی قراردادی که با شهرداری ها منعقد شده امیدواریم تا سال آینده بتوانیم ۲۰ شهرداری کلان شهر کشور را در این نرم افزارکاربردی داشته باشیم.