تسهیل پرداخت فرهنگیان در بستر بلاکچین

در رویداد دو روزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تفاهم نامه همکاری بین شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزش و شرکت فناوران ایمن شبکه (فاش)، به منظور تسهیل امور بانکی و پرداخت فرهنگیان و دانش‌آموزان بر بستر بلاکچین امضا شد.

دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با محوریت گذار به بانکداری هوشمند 29 و 30 آبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این رویداد مابین دو شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزش و شرکت فناوران ایمن شبکه فاش، تفاهم‌نامه‌ای در حوزه ارائه خدمات پرداخت بر بستر بلاکچین، مختص جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان امضا شد.

در همین رابطه، فرهاد وکیلیان، مدیرعامل شرکت فناوران ایمن شبکه (فاش) درباره تفاهم‌نامه اخیر این شرکت با شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزش اظهار داشت: امروز افتخار داریم که تفاهم‌نامه‌ای در حوزه تسهیل امور بانکی و پرداختی معلمان و دانش‌آموزان به امضا برسانیم.

مدیرعامل شرکت فاش گفت: هدف ما ارائه خدمات یکپارچه به‌واسطه ساختار بلاکچین است و امیدواریم که همکاری‌های خود را توسعه داده و خدمات خود را به جامعه فرهنگیان ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه در بستر بلاکچین، خدمات مختلفی مثل خدمات بانکی و اعتبارBNPL  به منظور شفافیت و یکپارچگی بیشتر ارائه خواهد شد.

وکیلیان خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه به طور مشخص برای ارائه کارت و کیف‌پول BNPL در بستر شاتوت و برای خدمات‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت فاش با توضیح درباره زمان ارائه محصول گفت: تمام تلاش ما ارائه خدمات ذکر شده در بازه زمانی سه تا چهار ماه آینده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.