وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰ میلیون تومان

«حمیدرضا توسلي» گفت: سقف وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ٥٠ ميليون تومان بوده و به‌زودي بهبودهاي ديگري براي آن فراهم می‌شود. روند همگراي فناوري اطلاعات و كسب‌وكار سريع‌تر شده و اين 2 بيش از پيش به يكديگر نزديك شده‌اند. اين روند در بانك‌ها تجلي بيشتري نيز دارد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دهمين همايش بانكداري الکترونيك و نظام‌هاي پرداخت با طرح «وام فوری آنلاین» برنده جايز دكتر نوربخش شد. «حمیدرضا توسلی» عضو هيأت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به تبیین مزایای این طرح پرداخت.

توسلی با بيان اين مطلب كه خدمت وام فوري آنلاین اين بانك در دهمين همايش سالانه بانكداري الکترونيك و نظام‌هاي پرداخت برنده جايز دكتر نوربخش شد، اظهار داشت: با اين خدمت مشتريان با رتبه اعتباري A و B مي‌توانند مستقل از زمان و مكان، در هر كجا و هر وقت وام خود را دريافت کنند.

وی افزود: سقف اين وام ٥٠ ميليون تومان بوده و به‌زودي بهبودهاي ديگري براي آن فراهم می‌شود. روند همگراي فناوري اطلاعات و كسب‌وكار سريع‌تر شده و اين 2 بيش از پيش به يكديگر نزديك شده‌اند. اين روند در بانك‌ها تجلي بيشتري نيز دارد.

توسلی خاطرنشان ساخت: با تلاش‌هایی که طي 2 سال گذشته در بانك صورت گرفته، امروز بيش از ٦٠ درصد خدمات‌رساني بانك از طريق كانال‌هاي غيرحضوري در حال انجام است. اکنون موضوع متنوع‌سازي و افزايش كيفيت خدمات فناوري‌محور از طريق كانال‌هاي غيرحضوري در اولويت بانك قرارداد.

وی گفت: ايجاد و متنوع‌سازي اكوسيستم‌هاي مرتبط با بانك و توسعه نئوبانك (كيوبانك) از ديگر اولويت‌هاي فناوري اطلاعات و كسب‌و‌كار بانك است. چشم‌انداز بانك مبني بر توسعه شموليت مالي نیز به عنوان يك رويكرد كلي مطرح است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده از چك ديجيتال، سفته ديجيتال، بهبود مدل‌هاي رتبه‌بندي مشتريان و ارائه خدمات شخصي‌سازي شده بر مبناي رتبه‌بندي مشتريان را از ديگر برنامه‌هاي بانك دانست.

وي اظهار داشت: بانك قرض‌الحسنه مهر ایران در تلاش است كه محصولات و مشوق‌هاي بيشتري را بر بستر خدمات غيرحضوري ارائه دهد و موضوع داده‌محور شدن خدمات بانك را مهمترين راهبرد بانك در فعاليت‌هاي پيش رو بيان کرد.

توسلی در پایان اظهار اميدواري کرد موضوع وام فوري به‌زودي بتواند در ساحت خدمت به مردم نقش مؤثري داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.