از کدام صرافی تتر بخریم؟

امروزه صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی برای خرید و فروش رمز ارزها از جمله USDT تاسیس شده‌اند. پلتفرم‌های امروزی از نظر تعداد ارزهای پشتیبانی‌شده، نوع بازارها، کارمزدها، احراز هویت و سایر موارد با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید تتر به‌خاطر فراهم‌آوری قابلیت‌های مختلفی نظیر حفظ ارزش سرمایه مشابه خرید دلار فیزیکی، نقد کردن دارایی‌ها، خروج از بازارهای خرسی و موارد دیگر، به گزینه محبوب تریدرها تبدیل شده است. در این مطلب، بهترین صرافی برای خرید تتر را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های صرافی بیت 24 برای خرید تتر

بیت 24 یکی از صرافی‌های محبوب است که از سال 98 کار خود را آغاز کرده است. این صرافی طی عمر 4 ساله خود توانسته رضایت بیش از 95 درصد از کاربران را جلب کند. در ادامه این قسمت، علت مناسب بودن صرافی بیت 24 برای خرید تتر را بررسی می‌کنیم.

ثبت نام ساده و عدم نیاز به احراز هویت برای خرید

شما برای خرید و فروش رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی و خارجی ابتدا باید یک حساب کاربری در آن‌ها بسازید. متاسفانه به‌دلایل مختلفی از جمله تحریم‌ها و عدم امکان دسترسی به بسیاری از صرافی‌های خارجی با آی‌پی ایران و عدم امکان احراز هویت در آن‌ها، کاربران ایرانی مجبور به استفاده از صرافی‌های داخلی هستند.

با این وجود، پلتفرم‌های ایرانی نیز از رقبای خارجی خود عقب نمانده و در این میان، بیت 24 با ارائه قابلیت‌های متمایز، درصدد پیشی گرفت از رقباست. یکی از ویژگی‌های مهم بیت24 برای خرید USDT، ثبت نام بی‌دردسر در آن است. این مرحله چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد.

علاوه بر این، برای خرید تتر و همچنین معامله آن با دیگر رمز ارزها در بیت24، نیازی به احراز هویت نداشته و صرفا با ثبت نام نیز می‌توانید این فرآیندها را انجام دهید. البته شایان ذکر است که بر اساس قوانین کشور، امکان برداشت از صرافی‌ها و انتقال ارزی و ریالی بدون احراز هویت وجود ندارد.

کارمزد صفر و اسپرد پایین

صرافی بیت24 هنگام خرید و فروش رمز ارزها از شما کارمزدی دریافت نمی‌کند و کمیسیون‌ها در قالب اسپرد (تفاوت قیمت خرید و فروش) نمایان می‌شوند. به همین خاطر، شما هنگام خرید تتر و انتقال آن به کیف پول شخصی خود، تنها ملزم به پرداخت کارمزد شبکه هستید که این کارمزد هیچ ارتباطی به بیت24 نداشته و به اعتبارسنج‌های شبکه بلاک چین مربوطه پرداخت می‌شوند.

کیف پول داخلی

یکی از ویژگی‌های خوب بیت24 رای خرید تتر، تجهیز آن به یک کیف پول داخلی است که نیاز به پرداخت کارمزدهای شبکه را صفر کرده است. در این حالت، شما با خرید USDT و نگهداری آن در کیف پول داخلی خود، دیگر نیازی به پرداخت کارمزد شبکه نیز نخواهید داشت.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این والت، امکان فروش سریع تترهاست. همانطور که می‌دانید، ورود و خروج سریع از بازارها، مهمترین عامل سودآوری در معاملات ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. بنابراین در صورتی که تترهای خود را داخل والت داخلی بیت 24 نگهداری کنید، علاوه بر عدم نیاز به پرداخت کارمزد شبکه برای انتقال مجدد آن‌ها به حساب صرافی از کیف پول شخصی، امکان معامله سریع تترها با دیگر رمز ارزها یا تبدیل به ریال نیز وجود دارد.

بازارهای معاملات آنی و حرفه‌ای

علاوه بر خرید و فروش آنی تتر، بیت24 دارای بیش از 120 بازار P2P حرفه‌ای تتری و تومانی است. در این بازارها، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را با جفت تتر یا تومان معامله کرده و به سفارش‌گذاری لیمیت، حد ضرر (استاپ لاس) یا OCO بپردازید.

آموزش خرید تتر از صرافی بیت 24

موارد بالا تنها برخی از ویژگی‌های مهم بیت 24 برای خرید استیبل کوین تتر بودند. اگر با توجه به این موارد به خرید USDT از این صرافی تمایل دارید، پس از ثبت نام و ساخت حساب کاربری در بیت24 به آدرس bit24.cash، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد پنل کاربری خود شده و روی منوی «خرید و فروش آنی» در سمت راست صفحه کلیک کنید، همانطور که مشاهده می‌کنید، «تتر» به‌صورت پیش‌فرض برای شما انتخاب شده است.
  2. در این قسمت که در تب «خرید» قرار داریم، «مبلغ (ارزش خرید به تومان، مثلا 1,000,000 تومان)» یا «مقدار (تعداد تتر مثلا 20 واحد)» را وارد کنید. دقت داشته باشید که حداقل مقدار خرید تتر در بیت24، معادل 100 هزار تومان است.
  3. سپس از بخش «انتخاب نحوه دریافت ارز»، باید یکی از گزینه‌های «ذخیره در کیف پول ارزی بیت24» یا «واریز به کیف پول شخصی» را انتخاب نمایید. تفاوت بین این دو گزینه را در بخش قبل توضیح دادیم.
  4. نهایتا روی «خرید تتر» در پایین صفحه کلیک کنید.

صرافی تتر

انتخاب گزینه کیف پول داخلی بیت24

در صورتی که در مرحله 3 گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت24» را انتخاب کنید، کافی است یکی از روش‌های پرداخت شامل «از طریق کیف پول نقدی24» یا «از طریق درگاه پرداخت» آنلاین را انتخاب نمایید. نهایتا روی «تایید و پرداخت» کلیک کنید. تترها در کمترین زمان ممکن به والت داخلی شما در بیت24 واریز خواهند شد.

صرافی تتر

انتخاب گزینه واریز به کیف پول شخصی

در صورت انتخاب گزینه «واریز به کیف پول شخصی» در مرحله 3، باید شبکه مورد نظر برای انتقال را انتخاب کرده و سپس آدرس والت شخصی خود را وارد کنید. نکته مهم هنگام انتخاب شبکه، یکسان بودن آن با آدرس والت مقصد روی همان شبکه است.

صرافی تتر

مثلا اگر شبکه ERC20 اتریوم را برای انتقال تترها انتخاب می‌کنید، در کیف پول شخصی خود نیز باید آدرس تتر روی شبکه اتریوم را وارد کنید. برای بررسی مجدد اینکه آیا آدرس تتری که وارد کرده‌اید روی شبکه ERC20 اتریوم قرار دارد یا خیر، باید بدانید این آدرس با عبارت “0x” آغاز می‌شود.

از وارد کردن هر گونه آدرس دیگری به غیر از «آدرس تتر روی شبکه اتریوم» شدیدا خوددکاری کنید که در این صورت، امکان گم شدن ارزهای شما وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.