برگزاری وبینار رایگان آینده جاوا با حضور مدیر پروژه مایکروسافت

توسن آکادمی، وبینار تخصصی آینده جاوا را با حضور مدیر پروژه جاوا مایکروسافت به صورت رایگان برگزار می­‌کند.

در وبینار تخصصی جاوا که با عنوان «چرا برنامه ­نویسان جاوا، شهروندان درجه یک پروژه Azure محسوب می­‌شوند؟» برگزار می­‌شود، رضا رحمان، مدیر پروژه جاوا در پروژه Azure مایکروسافت، به بررسی آینده برنامه‌­نویسی جاوا و بیان تجربیاتش به عنوان یکی از معماران جاوا می‌­پردازد.

این رویداد آنلاین با همکاری توسن آکادمی و انجمن جاوا تهران- دبی، در تاریخ 15 آذرماه 1402 (ساعت 17 به وقت تهران) و از طریق پلتفرم زوم برگزار می­شود و شرکت­‌کنندگانی از کشورهای امارات، آمریکا و ترکیه در آن حضور پیدا می‌­کنند.

معرفی توسن آکادمی

توسن آکادمی با هدف انتقال دانش و تجربه در مهرماه 1400 توسط شرکت توسن راه‌­اندازی شده است. مهمترین ماموریت توسن آکادمی، توسعه یادگیری و کسب تجربه برای یاری رساندن به دانشجویان، فارغ­‌التحصیلان دانشگاه‌­ها و کارجویان برای ورود به بازار کار است.

برگزاری دوره‌­های آموزشی و وبینارهای تخصصی با رویکرد رشد و توسعه فردی یکی از مهمترین برنامه­‌های توسن آکادمی است؛ در خلال برپایی این دوره­‌ها علاوه بر بیان مباحث تئوری به بخش عملیاتی و اجرایی نیز توجه ویژه­ای می­‌شود تا فراگیران با انجام پروژه‌­های واقعی، تجربه برخورد با چالش‌­های کسب و کار را نیز کسب کنند.

ورود به توسن آکادمی برای تمام علاقه­‌مندان آزاد است و دانشجویان، فارغ ‌التحصیلان دانشگاه­‌ها و کارجویان می‌­توانند به راحتی از خدمات و آموزش‌­های آن بهره‌مند شوند که برگزاری وبینار رایگان جاوا با حضور مدیر پروژه جاوای مایکروسافت یکی از برنامه‌­های جاری آن است.

وبینار رایگان آینده جاوا

گفتنی است، رضا رحمان به عنوان یکی از صاحب­‌نظران برجسته و معماران جاوا در بین برنامه‌­نویسان شناخته شده است و سابقه مدیریت در شرکت­‌های بزرگی همچون اراکل را دارا است. او یکی از مهمترین سیاست­‌گذاران حوزه جاوا محسوب می­‌شود که در حال حاضر مدیریت پروژه جاوا را در پروژه Azure مایکروسافت بر عهده دارد .

شایان ذکر است، رحمان در این وبینار از تجربیات پروژه اخیرش می­‌گوید و آینده­ای که از جاوا متصور است را برای شرکت‌­کنندگان به تصویر می‌­کشد. علاقه­‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌­توانند از طریق این لینک اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.