برتری سپ در ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی تداوم یافت
سپ با رشد بیش از 5 درصدی خود در ابزار پذیرش اینترنتی توانست همچنان جایگاه نخست را در این حوزه در اختیار دارد.
گزارش آبان ماه 1402 شاپرک نشان میدهد که شرکت سپ توانسته است در سهم از تعداد ابزار پذیرش اینترنتی با رشد 5.23 درصدی نسبت به ماه قبل، فاصله خود را با سایر فعالین در این حوزه بیشتر کند و سهم 33.62 درصدی بازار را به خود اختصاص دهد.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) همچنین در سهم از تعداد ابزار پذیرش موبایلی نیز با در اختیار داشتن سهم 53.52 درصدی از بازار توانست صدرنشینی خود در ماه های قبل را تداوم بخشد.