آخرین اخبار امکانات هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یا همان رویال هیلتون سابق بزرگترین هتل ۵ ستاره ایران در شمال تهران است که در آذرماه  ۱۳۴۱ افتتاح شده و در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع بنا شده است. این هتل استقلال با قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط تهران، دسترسی مناسبی به خیابان ولیعصر دارد.

شهر تهران شهری شلوغ و پر از امکانات و خدمات مختلف اداری و پزشکی است.و به همین دلیل افراد زیادی از  شهرهای مختلف و حتی کشورهای دیگر برای استفاده از خدمات پزشکی به تهران سفر می‌کنند. ممکن است شما هم برای انجام کارهای اداری و تجاری نیاز به مسافرت به تهران  و اقامت چند روزه در آن داشته باشید. در این صورت می‌توانید از اقامتگاه‌های مختلف آن مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان و سوئیت‌ها برای اسکان چند روزه استفاده کنید. در این میان اگر به‌دنبال اقامتی راحت و دلنشین در تهران هستید، امکانات هتل استقلال تهران در شرایط خوبی قرار دارد و رفاه و راحتی را برای شما به همراه می‌آورد. در ادامه کمی بیشتر با این هتل و امکانات متنوع آن آشنا می‌شویم.

کمی درباره هتل استقلال تهران

یکی از هتل‌های پنج شتاره و خوبی که در تهران قرار دارد، هتل استقلال است. این هتل در تهران، تقاطع بزرگراه شهيد چمران و خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی قرار گرفته و دارای 30 طبقه است. همچنین این هتل 552 اتاق و واحد اقامتی مختلف دارد  و مدیران آن تلاش می‌کنند تا امکانات و خدمات خوبی را برای مسافران فراهم کنند. خوشبختانه تا به‌امروز نیز امکانات هتل استقلال تهران در شرایط مطلوبی قرار داشته و بیشتر مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردند، از آن رضایت داشتند.

هتل استقلال تهران یا همان رویال هیلتون سابق بزرگترین هتل ۵ ستاره ایران در شمال تهران است که در آذرماه  ۱۳۴۱ افتتاح شده و در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع بنا شده است. این هتل استقلال با قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط تهران، دسترسی مناسبی به خیابان ولیعصر دارد. همچنین هتل استقلال تهران در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، تله کابین توچال و مراکز خرید و اماکن دیدنی قرار دارد. بنابراین درصورتی‌که برای امور تجاری به تهران سفر می‌کنید، هتل استقلال انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه با برخی امکانات هتل استقلال تهران آشنا می‌شویم.

مجموعه رستوران‌های هتل استقلال تهران

این هتل دارای دو برج شرقی و غربی  و سوئیت‌های مجلل و اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی است و ۱۱ رستوران دائمی و فصلی دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در آن سرو می‌شود. بنابراین به‌راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه غذایی خود، از بین منوی متنوع رستوران‌های غذای بهتر را انتخاب و میل نمایید. همچنین یکی از معروف‌ترین وعده‌های غذایی در هتل استقلال تهران، صبحانه آن است که می‌توانید آن را امتحان کنید.

سالن‌های همایش و مراسمات

شاید قصد شما از سفر به تهران برگزاری همایش‌های عملی یا تجاری باشد. در این صورت می‌توانید از سالن همایش این هتل استفاده کنید. درعین‌حال برای برگزاری مراسم و جشن‌هایی مانند تولد، عروسی و عقد  و مهمانی‌ها، سالن مراسمات هتل استقلال تهران دارای تجهیزات صوتی و تصویری به‌روز است و از این نظر هم نیاز شما را برطرف می‌کند. سالن کنفرانس این هتل ظرفیتی معادل 850 نفر دارد و سالن اجتماعات با ظرفیت 180 نفر برای مهمانان در نظر گرفته شده است. درعین‌هال تالار هتل هم فضای خوبی برای برگزاری عروسی‌های مجلل محسوب می‌شود.

تفریحات آبی در هتل استقلال

در این هتل مجموعه تفریحات آبی وجود ندارد، اما می‌توانیبد برای رفع خستگی روزانه از استخر، سونا و جکوزی و ماساژ آن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که استخر این هتل فط برای افراد بالای 15 سال قابل استفاده است. همچنین سالن‌های ورزشی هم فضای خوبی برای مسافرانی هستند که به ورزش روزانه و صبحگاهی عادت دارند. درعین‌حال زمین تنیس و زمین ورزشی هم فضای کافی و خوب برای تفریحات هوازی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 دسترسی به تهران از هتل استقلال

یکی از مهمترین فاکتورهای برای مناسب بودن یک اقامتگاه در سفر، این است که دسترسی خوبی به جاذبه‌های شهری و مراکز خرید یا سایر اماکن مهم داشته باشد. خوشبختانه هتل استقلال تهران نیز از نظر موقعیت مکانی فاصله محدودی با بسیاری از اماکان مهم تهران دارد. به‌طور مثال فاصله این هتل تا نمایشگاه بین‌المللی حدود 7 کیلومتر است. اگر قصد رفتن به شاطر عباس راداریدف تنها با طی کردن مسافتی حدود 800 متر می‌توانید خودتان را به این مکان برسانید. سفارت برخی کشورها مانند ژاپن، برزیل و آفریقای جنوبی  ونیز در فاصله محدود از این هتل واقع هستند. درعین‌حال برخی جاذبه‌های گردشگری تهران مانند باغ فردوس، باغ موزه هنر ایرانی، موزه دکتر حسابی، رصدخانه زعفرانیه، موزه سینمای ایران و بسیاری از رستوران‌های خوب در نزدیکی این هتل قرار دارند.

پارکینگ هتل

اگر قصد دارید با خودروی شخصی به تهران سفر کنید، نگران جای پارک نباشید. هتل استلال تهران دارای پارکینگی با ظرفیت 150 خودرو است و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

امکانات  و خدمات در اتاق‌های هتل

در اتاق‌ها و اوحدهای اقامتی این هتل امکانات و خدمات رفاهی مختلفی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. به‌طور مثال می‌توانید از یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، چای ساز، میزتحریر، روم سرویس، اینترنت در اتاق، تلویزیون و صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنید.

امکانات و خدمات در مجموعه هتل استقلال

علاوه بر مواردی که در هر اتاق در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکاناتی نیز در تمام فضای هتل برای مسافران فراهم شده است. ازجمله آن‌ها می‌توان به فکس، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، فروشگاه، نمازخانه، کافی‌شاپ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، صرافی و … اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.