faceet راهکار هوشمند توسن برای احراز هویت دیجیتال

Faceet یک سرویس هوشمند احراز هویت(KYC) است که توسط شرکت توسن ارائه شده است.

Faceet  با بهره‌­گیری از تکنیک­‌های روز هوش مصنوعی برای شناسایی هویت مشتریان یک کسب و کار به صورت غیرحضوری تولید شده است و با استفاده از آن، احراز هویت دیجیتال مشتریان با یک راهکار هوشمند در هر مکان و زمانی ممکن می‌­شود.

مهمترین مزیت رقابتی faceet، آنلاین بودن تمامی مراحل احراز هویت بدون دخالت نیروی انسانی است و از ویژگی‌های آن می­توان به ارائه بستری امن، دقت بالا و نتایج قابل اعتماد، هوشمندی در شناسایی زنده‌بودن کاربر و فرایند پیاده‌سازی ساده و منعطف اشاره کرد.

خدمات Faceet چیست؟

«احراز هویت دیجیتال» و «صدور گواهی امضای دیجیتال»، خدماتی است که توسط faceet در دسترس کاربران قرار گرفته است. خدمات این محصول با هدف تسهیل رابطه‌ بین کسب ­و کارها و مشتریانشان و همچنین افزایش امنیت آن‌ها در بستری امن و قابل‌اطمینان ارائه شده است.

سرویس احراز هویت دیجیتال faceet ویژه کسب وکارهایی است که نیاز به تأیید هویت مشتریانشان دارند و فرایند احراز هویت این محصول به نحوی تعریف شده که کاربران بتوانند از سرویس احراز هویت دیجیتال که به منابع داده در سازمان ثبت احوال متصل است، استفاده کنند.

در سرویس صدور گواهی امضای دیجیتال نیز مشتریان می­‌توانند پس از احراز هویت دیجیتال، برای اعتبارسنجی و دریافت امضای دیجیتال جهت امضای متون و قراردادها اقدام کنند.

Faceet بستری مطمئن برای شناسایی هویت مشتریان، اعتبارسنجی و دریافت امضای دیجیتال است که دغدغه کسب و کارهای فعال در حوزه­ بانکداری و خدمات مالی، اپراتورهای همراه، صرافی‌های رمز ارزی، پلتفرم‌های اقتصاد مشارکتی، مراکز آموزشی، بازار سرمایه و پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری آنلاین را با ارائه راهکاری هوشمند برطرف کرده است و اولین نسخه این محصول، آبان 1401 به صورت رسمی رونمایی شده است.

گفتنی است، توسن با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه فن­آوری­‌های بانکی و پرداخت کشور، با تولید محصول Faceet همانند گذشته در ارائه راهکارهای فناورانه منطبق با نیازهای این حوزه پیشرو بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.