حضور تاپ در اولین رویداد فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری

رویداد فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری برای نخستین بار توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت و شرکت‌‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در تهران برگزار شد.

اولین رویداد «فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری» با هدف توسعه اشتغال در بستر فضای مجازی و توانمندسازی مددجویان، توسط کمیته امداد امام در تهران برگزار شد و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز در این رویداد به همراه بانک پارسیان به عنوان حامی حضور داشت.

در این رویداد که برای نخستین سال به همت کمیته امداد امام و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) طی دو روز در 30 دی و 1 بهمن ماه در سالن فجر ساختمان مرکزی کمیته امداد برگزار شد، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به همراه بانک پارسیان و دیگر حامیان و شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایندگان بانک‌های فعال در حوزه احسان و نیکوکاری و صاحبان ایده‌های برتر در حوزه فناوری خیریه و احسان حضور داشتند و به ارائه توانمندی‌ها و محصولات و راهکارهای نوین خود در این حوزه، پرداختند.

کاربرد فناوری‌های نوین در جمع‌آوری کمک‌های خیرین، صدقات و زکوات، بررسی جایگاه شبکه‌های اجتماعی ملی در واسطه‌گری نیکوکاری و نیات خیر خیرین و ارائه شیوه‌های نوین نظارت بر خیریه‌ها و شبکه‌های مردمی و… از جمله محورهای اصلی رویداد «فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری» بود و پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با این محوریت‌ها توسط صاحب‌نظران این حوزه در این دو روز، برگزار شد.

در ادامه در مراسم اختتامیه این رویداد، از ایده‌های برتر، فناوران و حامیان برگزیده با حضور ریاست محترم کمیته امداد و جمعی از مسئولین تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.