دعوت به همکاری در بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده های شغلی " تخصصی ستاد" ، " تخصصی حوزه فناوری اطلاعات " و " بانکدار" (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی "نگهبان" (با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم) از بین متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

جذب نیروی انسانی در بانک از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری- روانشناختی، آزمایش و معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت های عمومی توسط گزینش و … ، به منظور اشتغال در واحدهای بانک رفاه کارگران در سراسر کشور، با انعقاد قرارداد کار (با مزایای بیمه درمانی و بازنشستگی تامین اجتماعی) انجام می‌شود.

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری از روز دوشنبه مورخ 1402/11/02 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 به مدت 10 روز فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه و ثبت نام اقدام کنند. ساعت و محل برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام می‌شود.

شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری بانک رفاه کارگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته‌های تحصیلی مورد نیاز، مفاد آزمون، استان‌ها و شهرهای دارای پذیرش و…، به متن آگهی مندرج در سایت این بانک به آدرس اینترنتی www.refah-bank.ir (با عنوان “دعوت به همکاری”) مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.