برگزاری دهمین نشست همکاران پیشخوانهای شهرنت منطقه آذربایجان
نمازی، مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در این نشست صمیمانه به سخنرانی پرداخت و گفت: امروز با افتخار در خدمت شما همکاران عزیز در منطقه آذربایجان هستیم تا از تلاش و همت شما همکاران پیشخوانهای شهرنت که خدمات مطلوب بانکداری دیجیتال را به مشتریان در پیشخوانها ارائه دادهاید، قدردانی نماییم.
نمازی، با اشاره به اینکه مجموعه توسعه و نوآوری شهر همواره در تلاش است با ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه نرمافزاری، در جذب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بانکداری اینترنتی عملکرد مطلوبی داشته باشد، افزود: بستر بسیار مناسبی در پیشخوانهای شهرنت مهیا گردیده تا راهبران با بازاریابی در جهت افزایش جذب منابع بتوانند از کلیه پاداشهایی که تعیین شده است به بهترین نحو استفاده نموده و در جهت اهداف شرکت و ارتقای عملکرد بانک قدم بردارند.
آزادانی، معاون برنامهریزی و کسب و کار در ادامه ضمن معرفی خدمات جدید در شهرنت به ارائه چارچوب طرح انگیزشی و همچنین عملکرد پیشخوانهای شهرنت منطقه آذربایجان پرداخت و افزود: شما راهبران عزیز نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات مطلوب و بهبود عملکرد شهرنتها دارید و منطقه آذربایجان میتواند جایگاه بسیار متمایزی نسب به وضعیت موجود داشته باشد، لذا امیدواریم با اتکای به ایجاد طرحها و کمپینهای انگیزشی، توسعه خدمات و سرویسهای جدید در شهرنت و بهبودهای کسب و کاری و همچنین تلاش مجدانه راهبران شاهد ارتقای عملکرد منطقه در حوزههای مختلف عملکردی باشیم.
در این نشست ورک شاپ انگیزشی آموزشی تحت عنوان “ارتباط موثر با مشتریان” توسط دکتر صالح زعیم از مدرسین برتر حوزه توسعه فردی برگزار شد.
لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست از راهبران منتخب منطقه آذربایجان با اهدا لوح و هدیه تجلیل بهعمل آمد.