تبلیغات محیطی پرداخت تسهیلات فوری از سوی بانک‌ها است؟

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: در کل مردم نباید به این تبلیغات محیطی پرداخت تسهیلات توسط واسطه‌ها توجه داشته باشند چرا که ممکن است با چالش روبه‌رو شوند.

جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تبلیغات محیطی در خصوص وام‌های فوری و‌.. را از سوی هیچ یک از بانک‌های خصوصی به شکل مستقیم ندیدم بنابراین اگر تبلیغاتی وجود دارد از سوی واسطه‌هایی است که کار واسطه گری را انجام می‌دهند آن هم نه از سوی بانک‌ها بلکه به عنوان دلالی این اقدامات را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: شاهد سوء استفاده‌هایی در رابطه با وام های خرد فوری، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و‌.. با همین واسطه‌گرای‌ها هستیم و در جلسات برگزار شده بانک مرکزی هم در جریان این موضوع قرار گرفته شده است.

او می‌گوید: در کل مردم نباید به این تبلیغات توجه داشته باشند چرا ممکن است با چالش روبه‌رو شوند به طور مثال کسی که ازدواج کرده به واسطه همین واسطه گران امتیاز تسهیلات خود را به دیگری می‌دهد، اما باید توجه کند که در نهایت خودش متعهد آن بدهی می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: بهترین مسیر برای دریافت تسهیلات مراجعه بدون واسطه به بانک‌ها است همچنین سامانه‌ها و مسیر‌هایی هم وجود دارد که مردم می‌توانند. تخلفات بانک‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیلات دهی را گزارش دهند و حتما به این گزارشات رسیدگی می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.