دعوت به همکاری در هلدینگ صاد

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، جهت تکمیل تیم متخصصان خود در حوزه برنامه‌ریزی، کارشناس برنامه‌ریزی، پایش و ارزیابی عملکرد استخدام می‌نماید.

دارابودن مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت، صنایع، MBA و سایر رشته‌های مرتبط و حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه برنامه‌ریزی، پایش و ارزیابی عملکرد از شرایط احراز این شغل به حساب می‌آید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).

مهارت‌ها و دانش مورد نیاز

  • دانش عمیق در حوزه برنامه‌ و بودجه
  • آشنایی با COBIT
  • مهارت تدوین برنامه استراتژیک در سطح گروه کسب و کار
  • مهارت برنامه‌ریزی سناریو محور
  • دارای نگرش استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات
  • آشنا با فرآیند جاری‌سازی استراتژی
  • مسلط بر طراحی و استقرار نظام پایش و ارزیابی عملکرد (M&E)
  • تفکر سیستمی
  • خلاقیت و نوآوری
  • مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری
  • مهارت ارتباطی و اجتماعی
  • مهارت تحلیل داده
  • مهارت کار تیمی
  • مهارت مذاکره
  • آشنایی با روش OKR
  • مسلط بر زبان انگلیسی

وظایف و مسئولیت‌ها

  • پایش و تجزیه و تحلیل مستمر محیط داخلی و خارجی با رویکرد شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط قوت و نقاط ضعف
  • انجام مطالعات آینده‌نگاری و شناخت روندهای محیطی آینده
  • تدوین استراتژی با استفاده از مدل‌ها و ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد خلق مزیت رقابتی
  • همکاری با تیم های میان رشته ای با رویکرد دریافت نگرش ها و همراستا سازی اهداف و اقدامات استراتژیک
  • مشارکت در تدوین برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شرکت‌های فرعی و وابسته
  • اطمینان از انطباق برنامه‌های هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد و شرکت‌های فرعی و وابسته با راهبردها و برنامه‌های فرادستی
  • تدوین برنامه استراتژیک سناریو محور
  • هدف‌گذاری مبتنی بر KPI در ارتباط با برنامه‌های راهبردی و عملیاتی
  • تهیه، تدوین و ابلاغ اهداف عملیاتی سالانه واحدهای عملیاتی و شرکت‌های فرعی و وابسته هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد
  • تدوین برنامه عملیاتی در راستای تحقق اهداف برنامه استراتژیک
  • اولویت بندی برنامه‌های عملیاتی در راستای تحقق اهداف استراتژیک گروه صاد
  • مدیریت وظایف در چارچوب برنامه راهبردی و عملیاتی
  • جاری‌سازی استراتژی
  • طراحی و پیاده‌سازی نظام پایش و ارزیابی عملکرد
  • تهیه گزارش تحلیلی دوره‌ای با هدف کنترل و نظارت بر اهداف استراتژیک شرکت
  • طراحی و پیاده‌سازی داشبورد برنامه راهبردی در سطح گروه
  • ارزیابی و آسیب شناسی مستمر برنامه‌های راهبردی و عملیاتی
  • تدوین بودجه عملیاتی
  • پایش مستمر بودجه هلدینگ و شرکت‌های فرعی و وابسته
  • شناسایی ریسک‌های مرتبط با تحقق اهداف راهبردی و ارایه برنامه‌های اصلاحی با رویکرد مدیریت ریسک
  • مستندسازی
  • پایش مستمر ادبیات آکادمیک و تجربیات جهانی جدید در حوزه مدیریت عملکرد کارکنان

مزایا و تسهیلات

  • بیمه درمان تکمیلی
  • امکان دریافت تسهیلات
  • پاداش و کارانه
  • کمک هزینه دوره آموزشی
  • هزینه ناهار و ایاب ذهاب
  • امکانات ورزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن خرید

 

از علاقه‌مندان به عضویت در گروه صاد دعوت می‌شود رزومه خود را به آدرس info@saad.holdings ارسال نمایند. لطفا در قسمت عنوان ایمیل، نام شغل مورد نظر را بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.