دعوت به همکاری کارشناس مدیریت منابع انسانی در هلدینگ صاد
هلدینگ فنآوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، جهت تکمیل تیم متخصصان خود در حوزه منابع انسانی، از یک کارشناس مدیریت منابع انسانی دعوت به همکاری مینماید.
دارابودن مدرک کارشناسی ارشد و MBA در رشتههای مدیریت منابع انسانی و سایر رشتههای مرتبط، حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه مدیریت منابع انسانی و آشنایی با نرمافزارهای مربوطه از شرایط احراز این شغل به حساب میآید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).
مهارتها و دانش مورد نیاز
- دارابودن رویکرد استراتژیک در حوزه مدیریت منابع انسانی
- تسلط بر موضوعات شرح شغل و شرایط احراز شغل
- آشنایی با نظامهای حقوق و دستمزد و جبران خدمت
- تسلط بر مقوله طبقهبندی مشاغل
- آشنایی با بودجهبندی حوزه مدیریت منابع انسانی
- آشنایی با قوانین کار، تأمین اجتماعی و مالیاتی
- مهارت تحلیل شاهدمحور
- مهارتهای ارتباطی (نوشتاری و کلامی)
- مهارت شبکهسازی تخصصی
- مهارت تصمیمگیری و حل مسئله
- توانایی کار با سامانههای مدیریت منابع انسانی (HRIS)
- مهارت پیشرفته در استفاده از نرمافزارهای MS Office
- آشنایی با سامانههای ERP
- تسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف و مسئولیتها
- طراحی و استقرار نظام بهبود تجربه کارکنان در گروه صاد
- پایش مستمر بازار کار با رویکرد شناسایی روندها، فرصتها و تهدیدها
- طراحی و تدوین راهبرد حوزه مدیریت منابع انسانی منطبق با برنامه راهبردی گروه صاد
- طراحی نظام حقوق و دستمزد منطبق بر روش گریدینگ شغلی
- طراحی و استقرار نظام حفظ و نگهداشت کارکنان
- طبقهبندی مشاغل و طراحی مسیرهای شغلی
- طراحی بهینه چارچوب قراردادهای پرسنلی
- تهیه قراردادها و صدور احکام مختلف شامل استخدام، تغییر حقوق، تغییر شغل و پایان خدمت
- تدوین و به روز رسانی شرح شغل و شرایط احراز شغل
- تدوین و به روز رسانی آئیننامهها و دستورالعملهای حوزه مدیریت منابع انسانی
- مدیریت ریسک حوزه مدیریت منابع انسانی
- پایش مستمر و آسیبشناسی رضایتمندی کارکنان
- مستندسازی
- پایش مستمر ادبیات آکادمیک و تجربیات جهانی جدید در حوزه مدیریت منابع انسانی
مزایا و تسهیلات
- بیمه درمان تکمیلی
- امکان دریافت تسهیلات
- پاداش و کارانه
- کمک هزینه دوره آموزشی
- هزینه ناهار و ایاب ذهاب
- امکانات ورزشی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- بن خرید