دعوت به همکاری کارشناس کنترل پروژه در هلدینگ صاد
دارابودن مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، MBA، مهندسی فناوری اطلاعات و سایر رشتههای مرتبط، حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه برنامهریزی و کنترل پروژه از شرایط احراز این شغل به حساب میآید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).
مهارتها و دانش مورد نیاز
- آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژهها و استاندارد PMBOK
- آشنایی با نرم افزارهای Primavera، MSP و Office
- آشنایی با اقدامات برنامهریزی و کنترل پروژه بخشهای مهندسی و تدارکات
- آشنایی با مفاهیم برنامهریزی و کنترل پروژه
- مسلط به مفاهیم جریان نقدینگی پروژه و بودجهبندی پروژه و کنترل آنها
- آشنا با مفاهیم مدیریت ریسک
- آشنایی با تکنیک Earned Value
- آشنایی با مدلهای چابک
- توانایی مستندسازی، عارضه یابی و حل مسئله
- مهارت گزارش نویسی
- روحیه کار تیمی، پیگیری و برقراری ارتباط موثر با همکاران و ارکان پروژه
- مسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف و مسئولیتها
- تهیه و تدوین Charter، Project، CBS، PMS و WBS
- تهیه برنامه زمانبندی مبنا، جبرانی و مقطعی پروژه به همراه منابع
- تهیه و تدوین گزارشات ادواری، مدیریتی و داشبورد
- کنترل عملیات، محدوده، زمان، تغییرات، ریسکها، اسناد و مدارک پروژهها
- کنترل وضعیت پیشرفت پروژهها و ارائه راهکارهای مناسب جهت اجرای پروژهها مطابق با برنامه زمانبندی
- آنالیز انحرافات و تاخیرات پروژهها و ارائه گزارشات لازم
- تهیه بانک اطلاعات مستندات پروژه
- مستندسازی، طبقهبندی و آرشیو مستندات پروژه
- تهیه و ارائه گزارشات ماهانه و مدیریتی و برگزاری و مدیریت جلسات هماهنگی پروژه
- کنترل و نظارت واحدهای مختلف پروژه و تهیه گزارشات آنالیز تاخیرات به تفکیک هر واحد
- ارزیابی کیفیت پروژه
- تهیه دستورالعملها و فرمهای برنامهریزی و کنترل پروژه
- تعریف KPIهای پروژه
- تعامل دائم با ذینفعان
مزایا و تسهیلات
- بیمه درمان تکمیلی
- امکان دریافت تسهیلات
- پاداش و کارانه
- کمک هزینه دوره آموزشی
- هزینه ناهار و ایاب و ذهاب
- امکانات ورزشی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- بن خریداز علاقهمندان به عضویت در گروه صاد دعوت میشود رزومه خود را به آدرس info@saad.holdings ارسال نمایند. لطفا در قسمت عنوان ایمیل، نام شغل مورد نظر را بنویسید.
/روابط عمومی صاد