رشد 200درصدی درآمدهای فینوتک در سال 1402
مهدی ملکی، مدیرعامل فینوتک درباره این رشد فروش بیان کرد: «در سال 1402 با تلاشهای تیم مدیریتی و کارکنان، فینوتک توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و با رشد چشمگیر در فروش و سودآوری به رکوردهای جدیدی دست یابد. این عملکرد نشاندهنده این است که برند فینوتک جایگاه مناسب خود را در بازار یافته و پتانسیل رشدهای بیشتر را نیز دارد.»
او ادامه داد: «در سال 1402 تلاش خود را بر بهبود زیرساختهای فنی، توسعه بازار و چابکتر کردن ساختار سازمانی فینوتک قرار دادیم و توانستیم علاوه بر ارتقای کیفیت سرویسهای قبلی، سرویسهای نوآوارانهتر و کارآمدتری را به مشتریانمان عرضه کنیم. در واقع توسعه زیرساخت و افزایش سهم بازار فینوتک در حوزه سرویسهایOpen Finance دو هدف عمده فینوتک در سال 1402 بودند که محقق شدند.»
ملکی افزود: «یکی از اقدامات مؤثر ما نیازسنجی دقیق مشتریانمان در صنایع مختلف مانند مالی، بورس، بیمه، شرکتهای حوزه لندتک و لیزینگ، صنعت پخش و توزیع، شرکتهای حوزه بازرگانی و تولیدی و… بود که توانستیم با ارائه راهکارهای ترکیبی و متناسب با مدل کسبوکار آنها، مشتریان سرویسهای فینوتک را افزایش دهیم. از نقاط قوت دیگر فینوتک، پشتیبانی فنی 7*24 و ارائه مشاوره به مشتریان خود در تمامی مراحل دریافت سرویسهاست که این موضوع باعث جلب رضایت مشتری و وفاداری آنها به برند فینوتک شده است.»
مدیرعامل فینوتک در خصوص پنل راشا هم بیان کرد: «فینوتک برای گسترش طیف مشتریان خود، پنلی به نام «راشا» را متناسب با نیاز شرکتهای کوچک و استارتاپهایی که توان فنی و امکان پیادهسازی سرویسها را در شرکت خود ندارند ایجاد کرد که با تسهیل دسترسی بتوانند از امکانات و خدمات فینوتک بهراحتی استفاده کنند.»
مهدی ملکی در پایان اظهار داشت: «با توجه به این رشد چشمگیر در فروش و گستردگی و تنوع سرویسهای ارائهشده توسط فینوتک در صنایع و بخشهای مختلف کسبوکاری، میتوان گفت استقرار مفهوم Open Data در این شرکت صورت گرفته و یکی از اهداف ما توسعه بیشتر شرکت در این مسیر است.»