بازدید مدیران وزارت صمت، مدیر کل گمرک و فرماندار خرمشهر از کارخانه فناپ تک

مدیران وزارت صمت با هدف بررسی توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی شرکت فناپ تک، از کارخانه خرمشهر بازدید کردند.

این بازدید که در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 به عمل آمد، با حضور جناب آقای تشکری ار مدیران وزارت صمت، جناب آقای عبدالرضا آزادبخت مدیرکل صنایع وزارت صمت، جناب آقای غلامرضا نیک رفتار مدیر کل گمرک خرمشهر، جناب آقای مسعود خواست خدایی فرماندار خرمشهر و معاونان و مدیران فناپ تک برگزار شد.

در ابتدای این بازدید مدیران شرکت فناپ تک، به معرفی کاملی از هلدینگ فناپ و شرکت های زیرمجموعه آن پرداخته، سپس توضیحات جامعی درباره شرکت فناپ تک به عنوان بازوی تولیدی هلدینگ و ظرفیت های مالی، صنعتی، صادراتی و تجاری آن ارائه شد.

مدیران محترم در ابتدا، با دستگاه جدید SMT فناپ تک که طبق به روزترین تجهیزات دنیا طراحی و ساخته شده است، آشنا شده و ضمن تایید توان صنعتی فناپ تک، از بومی سازی و کیفیت بالای دستگاه های مدرن و پیشرفته ابراز خرسندی کردند.

کارخانه فناپ تک

در ادامه، سالن های تولید رول کاغذ حرارتی و تزریق پلاستیک مورد بازدید قرار گرفت. کیفیت بسیار بالای رول های حرارتی از نکات مورد توجه مدیران در این بازدید بود. در مرحله بعد، از سالن های تولید تجهیزات الکترونیکی، خط تعمیرات، خط تولید کارتخوان های بانکی و … بازدید شد. ضمنا در این مرحله، خطوط تولید به طور کامل معرفی شده و تمام ایستگاه های کاری مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیران محترم، کیفیت محصولات و خدمات فناپ تک را در سطح بسیار مطلوب ارزیابی کرده و از اقدامات فناپ تک در راستای تلاش برای ارائه راهکارهای متمایز و نوآورانه بانکی قدردانی کردند.

کارخانه فناپ تک

حضور و بازدید مدیران محترم وزارت صمت و مسئولین خرمشهر از کارخانه فناپ تک و نگاه مثبت به مجموعه، قطعا گامی بزرگ و انگیزه ای مضاعف در جهت رشد روزافزون و ارتقای ظرفیت ها و توانمندی‌های این شرکت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، بانکی، پرداختی و همچنین افزایش توان تولیدی کشور خواهد بود.

امید است در همکاری های دوجانبه با وزارت صمت، گمرک و فرمانداری خرمشهر از سوی فناپ تک، حرکت در مسیر توسعه زیرساخت های الکترونیکی و بانکی کشور سرعت بیشتری به خود گرفته و شاهد پیشرفت و نوآوری های هرچه بیشتر در این حوزه باشیم.

/روابط عمومی شرکت فناپ تک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.