سرمایه گذاری اختصاصی طرح و‌ پردازش غدیر در حوزه هوش مصنوعی با برند دیبارایان

مراسم جشن بیست سالگی هلدینگ طرح و پردازش غدیر با حضور مدیران این هلدینگ، مشتریان و مهمانان در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
در جشن بیست سالگی این هلدینگ، نیکنام، نایب رییس هیات مدیره، در حضور مهمانان مراسم با اشاره به تاریخچه تاسیس هلدینگ اظهار داشت: غدیر طی بیست سال گذشته، بر ارایه محصولات مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ساماندهی شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در کشور تمرکز داشته است.

 

او گفت: توجه ویژه به انتقال دانش و‌ بومی سازی فناوری از جمله مهمترین دستاوردهای ما در این سال ها بوده که ثمره آن راه اندازی کارخانه صنایع الکترونیک غدیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام است.
هوش مصنوعی با برند دیبارایان

نیکنام افزود: از چند سال گذشته سرمایه گذاری اختصاصی و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای توسعه سبد محصولات در حوزه هوش مصنوعی با برند دیبارایان انجام گردیده و امروز که شاهد افزایش چشمگیر توجهات به موضوع هوش مصنوعی هستیم، با افتخار دارای زیرساخت مناسب و سبد متنوع محصولات مطابق با لبه تکنولوژی روز دنیا و از آن مهمتر تیم متخصص متشکل از نخبگان کشور می باشیم.

 

نایب رییس هیات مدیره طرح و پردازش غدیر تاکید کرد: هم اکنون سهم قابل توجهی از بازار کشور را در اختیار داریم و اصلی‌ترین هدف سال جاری ما رقابت در بازارهای بین‌المللی و صادرات محصولات دانش بنیان دیبارایان هست.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.